נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדריך לנעלי צעד ראשון שיכין אתכם לצעד החשוב

אופנה לתינוקות

אין בית ספר שבו אפשר ללמוד כיצד להיות הורים וזה חבל מאוד כי הורות היא בין הדברים המסובכים ביותר שיש בעולם.

כל הורה פועל על פי האינסטינקטים ההוריים שלו ולכן כל הורה פועל בצורה שונה.

יש הורים המציבים גבולות ברורים מאוד לילדים שלהם ויש הורים אשר מאמינים בדרך אחרת ואף אחד לא יכול להגיד מה נכון ומה לא נכון וזאת מכיוון שאין ספר לימוד להורות.

עם זאת, יש דברים אשר ברור כי הם הכרחיים להתפתחות הילד ולא נמצאים בשום מחלוקת ואנו כמובן מדברים על נעלי צעד ראשון.

עליכם להבין כי נעליים כאלו הם הכרחיות להליכה של הילד שלכם ולכן כה כדאי לקנות אותן.

כמובן שיש משמעות לשאלה אילו נעלי צעד ראשון אנו קונים ואנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לקנות את הנעליים הטובות בשוק.

 

איך אתאים את הנעל לתינוק שלי?

אז איך נוודא כי אנו קונים נעלי צעד ראשון איכותיות? מה אנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אם כן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בנוגע לנעליים זה למדוד אותן על הרגל של התינוק. ברגע שתמדדו את הנעל על התינוק אתם תוכלו לדעת האם הנעל מתאימה בגודל והאם היא נוחה לתינוק. זכרו כי המדידה היא חשובה ביותר ולכן לא כדאי לוותר עליה. עוד דבר שכדאי לבחון אותו לפני קניית הנעליים זה השאלה מאיזה חומר גלם הנעל עשויה וזאת בכדי להבטיח כי זה חומר גלם ידידותי לתינוקות שאינו מזיק להם וכך תקנו את הנעליים הטובות ביותר לתינוק שלכם.

 

התינוק מתעקש לא לשים את הנעליים, מה עושים?

כל מדריך לנעלי צעד ראשון חייב להתייחס לשאלה מה קורה אם התינוק מתעקש לא לשים את הנעליים, מה אנו יכולים לעשות במצב כזה? אם כן דבר ראשון שאתם צריכים לעשות זה לשמור על רוגע ושלווה, אם אתם תכעסו התינוק יכעס וכל המצב ידרדר למלחמה וכך לא תצליחו להלביש לתינוק את הנעליים לעולם. ועם זאת יש לציין כי למרות שאנו צריכים להיות רגועים אנו צריכים גם להתעקש עם התינוק וזאת מכיוון שהנעליים הכרחיות לגידול התינוק. אתם יכולים להתייחס לכל המצב בהומור וכך באמצעות הצחוק להלביש לתינוק את הנעליים ולהתגבר על הרתיעה הראשונית של התינוק מן הנעליים, רתיעה אשר אינה מבוססת על כלום.

 

האם אנו צריכים לקנות את הנעל היקרה ביותר בשוק?

עולה השאלה האם אנו צריכים לקנות את הנעליים היקרות ביותר בשוק? אם כן אנו חייבים לציין כי הנעל היקרה ביותר בשוק תהיה סביר להניח הנעל הטובה ביותר בשוק אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי יש נעליים מעולות גם במחירים יותר נמוכים ולכן אין חובה לקנות את הנעל היקרה ביותר שיש בשוק.

 

שלוש זוגות נעליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.