נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את My Invite, החברה שתעשה לכם סדר באירוע!

הכירו את My Invite, החברה שתעשה לכם סדר באירוע!

מארגנים אירוע חשוב? יש יום הולדת עגול לבן או בת הזוג? בת או בר מצווה מרגש? או שאולי אתם בכלל מתחתנים? לא משנה מה האירוע אתם פשוט חייבים להכיר את My Invite חברה מדהימה שתשנה את כל מה שחשבתם על הזמנות וניהול מעקב אחר אישורי הזמנה. כל מי שאירגן אי פעם אירוע יודע – לארגון אירוע מדהים יש לא מעט הפקה.

עליכם לקחת בחשבון המון גורמים כגון: מיקום, אוכל, מוזיקה, שתייה, אטרקציות ועוד. הזמנות ומעקב אחרי המוזמנים היו בעבר אחת המשימות המורכבות הארגון אירוע. אך עם חברות הזמנות מעולות היום הדבר השתנה לחלוטין והפך למעשה לאחד הדברים הקלילים והכיפיים בתכנון. איך? על ידי מערכות טכנולוגיות יעילות וקלות לתפעול. אז הכירו את My Invite הזמנות דיגיטליות אחת החברות המובילות והטובות ביותר בשוק.

 

היתרונות בהזמנות דיגיטליות

אישור הגעה בווצאפ

מעקב אחר מספר האורחים הוא אחד מהדברים שהכי יעזרו לכם בארגון אירוע. מספר האורחים משפיע עמוקות על דברים רבים כגון תקציב, כמות המנות המתוכננת, סידורי הישיבה ועוד. My Invite הזמנות דיגיטליות הופכות את ההזמנות והאישורים לעניין קליל ביותר. על ידי מערכת מצוינת האורחים מאשרים הגעה בקלות בווצאפ ואתם מקבלים את הפירוט מסודר ומאורגן.

היתרונות בהזמנות דיגיטליות 

עיצוב הזמנה

באתר החברה תוכלו לבחור את הפורמט המושלם עבורכם ולהתאים אותו אליכם עם הצבעים שאתם הכי אוהבים. באתר יש עוד המון אופציות מעניינות לדוגמא תוכלו לבחור בין הזמנת וידאו להזמנה רגילה. תוכלו לעצב הזמנות גם לאירועים יותר פשוטים שלא מצריכים אישור הגעה בהם אתם רק זקוקים להזמנה יפה שאפשר להפיץ.

 

שליחת ההזמנות

כמובן שגם שליחת ההזמנה הדיגיטלית הרבה יותר נוחה מהדואר הרגיל. כל מה שאתם צריכים זה רשימה של מספרי הטלפון של האורחים שלכם ואתם מסודרים. אחרי הכל מי בכלל משתמש בדואר היום?

 

חסכון בזמן וכסף

המאפיינים האלה של הזמנות דיגיטליות מובילים לכך שתחסכו הרבה כסף וזמן בעיצוב ההזמנה ומעקב אחרי האורחים. זה הופך את ההזמנות הדיגיטליות לחובה בכל אירוע.

חסכון בזמן וכסף

למה My Invite? הכירו את החברה הכי מקצועית בשוק

מקצועיות ושירות לקוחות

My Invite היא חברה מקצועית בה עובדים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שידאגו לסדר לכם את כל מה שצריך. נכון שהמערכת שלהם פשוט מעולה וללא רבב, אך לפעמים בכל זאת יש שאלות. כאן יענו לכם על כל השאלות בפירוט וסבלנות ויציעו לכם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

 

אתר גדול עם המון אופציות

My Invite מתחזקת את אחד האתרים הגדולים בתחום. אתר גדול שמקפיד להתעדכן בעיצובים חדשים יקל עליכם את תהליך עיצוב ההזמנה, כך תוכלו לוודא שאתם בוחרים את ההזמנה הכי טובה שמייצגת אתכם בתור זוג. אז קדימה, תנו לטכנולוגיה המצוינת של My Invite לעבוד בשבילכם והפכו את אחת המשימות המורכבות של האירוע לקלילה וכיפית! ושיהיה במזל טוב!

הכירו את My Invite, החברה שתעשה לכם סדר באירוע!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים