נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המוצרים הטבעיים שיצילו לך את עור הפנים

מוצרים טבעיים

הפנים שלנו אומרות עלינו הכל, רואים עליהן את הגיל, את מצב הרוח שלנו, את הימים והלילות שעברנו, ואת תבונת החיים שנטבעה בנו. כדי לשמור עליהן מלאות חיים ועם לחות טבעית ומראה מטופח, מומלץ להעזר בסדרת תכשירי הטיפוח לפנים מבית סבון מיכל לסילוק תסמיני עייפות וגיל וחיזוק המראה הצעיר והבריא של עור הפנים. 

 

סבון מיכל – אלטרנטיבה לטיפוח בריא

סבון מיכל הינו סטודיו בוטיק למוצרי קוסמטיקה, טיפוח וטיפול לעור ולשיער ועוד. כל המוצרים נעשים בעבודת יד בקו ייצור ירוק המתחשב בסביבה ומחומרי גלם מעולים. את המוצרים ניתן לרכוש ישירות מחנות האונליין או ברשתות הפארם הטבעי הנבחרות, וליהנות מיתרונות הקוסמטיקה הטבעית כמו לדוגמא קרם עיניים איכותי עשוי שושן צחור וג'ינסינג ברזילאי לשיפור מראה העור מסביב לעין ועוד מוצרי טיפוח מעולים נוספים.

סבון מיכל

עור הפנים

הפנים שלנו תמיד גלויים וחשופים לרוח, לגשם, לשמש ולכל מזג אויר. בנוסף, כל צחוק וכל חיוך, כל דמעה וכל הפתעה לטובה, כל אחד מהם מותיר סימן ורושם בעור הפנים שלנו. הזמן והגיל גם הם עושים את שלהם וכך הפנים שלנו מתמלאות בכל חוכמת החיים שאספנו יום אחר יום.

אנו צריכים לשאת את הפנים שלנו בגאווה, אך גם לטפח אותן ולהעניק להן גמישות, לחות, מיצוק וטיפוח עם מוצרים טבעיים כגון סרום לפנים עם שמן רוז היפ ונר הלילה כדי שהן ימשיכו לייצג את מי שאנחנו ולשקף את היופי החיצוני והפנימי שלנו לעד.

 

המוצרים הטבעיים שיצילו לך את עור הפנים

סדרת המוצרים לטיפוח הפנים של סבון מיכל מציעה קרמים ומשחות בעבודת יד שיכולים להביא לשיפור ניכר במראה העור ובתחושת הטיפוח שלך, להלן מספר מוצרים מומלצים מתוך המבחר המגוון של סבון מיכל שיצילו לך את עור הפנים:

  • קרם עיניים טבעי פעיל שושן צחור וג'ינסנג ברזילאי – קרם העיניים משפר את מראה העור מתחת לעין, מפחית כהויות, שקיות ונפיחויות, קמטים וקימטוטים ומעניק לעור לחות וגמישות רבה יותר.

 

  • מסיכה לפנים פילינג עדין עם בוץ ים המלח, חימר ירוק ושמן נבט חיטה  – מסיכה לפנים אשר מסייעת להסרת תאים מתים מן העור, מטפלת באקנה ופצעונים ומותירה את הפנים חלקות ורעננות מתמיד.

 

  • קרם פנים אנטי אייג'ינג עם רוז היפ ושמן ארגן – מפחית מראה עור פנים מדולדל ורפוי, ממלא את העור בחיוניות טבעית, רכות והרגשה נפלאה.

 

  • סרום לפנים עם שמן רוז היפ ונר הלילה –  הסרום מכיל שישה חומרים פעילים במרקם ג'ל קליל ונעים לעור רך וזוהר, גמיש ומלא חיים.

 

לסיכום

בסבון מיכל תוכלי למצוא את כל מה שרצית כדי להביא לטיפוח מושלם של עור הפנים, לתחושה נפלאה של נקיון ורעננות ולהבליט את היופי הטבעי שלך, את המוצרים ניתן לרכוש ישירות מחנות האונליין או בחנויות הפארם הטבעי המובחרות.

מוצרים טבעיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.

רפואה פרטית בארץ

מכירים את זה שאתם מתקשרים לקופת החולים בשביל לתאם תור לבדיקה פשוטה ביותר ומוצאים את עצמכם ממתינים חודשים לתור?