נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מדרסים בהתאמה אישית שונים ממדרסים סטנדרטיים?

נעלי ריצה

התחלתם לחשוב לאחרונה על האפשרות של רכישת מדרסים? אתם סובלים מכאבים שונים ולא לגמרי ברור לכם מה לעשות בנידון? כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

הרבה מאוד אנשים קונים בשנים האחרונות מדרסים, מה שמסביר מדוע התחום הזה פורח ומדוע יש בו אינספור אפשרויות שביניהן תוכלו לבחור.

עם זאת, האם אתם באמת יודעים מה ההבדל בין מדרסים סטנדרטיים ובין מדרסים בהתאמה אישית? ומה באמת יתאים לכם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מה זה בכלל מדרס?

נתחיל מהעובדה שכאשר מדברים על מדרסים למעשה מדברים על מגוון רחב של מוצרים שקיימים בתחום הזה. באופן כללי ניתן לומר שמדרסים הם סוג של רפידות שנמצאות בתוך הנעליים שכולנו עושים בהם שימוש, אך לא תמיד מדובר על רפידות מאיכות מספיק טובה. כאן בדיוק נכנסים לתמונה המדרסים, שכן למרות שקיימות רפידות, רבים מאתנו בוחרים להשקיע ולקנות גם מדרסים. יחד עם זאת, אנחנו רואים שבתחום המדרסים השמיים הם הגבול, שכן אותו אדם שמחפש תמיכה רצינית יותר לכפות הרגליים ולגוף, יוכל לבחור בין מדרסים רגילים, אורתופדיים, כאלה שנעשים בהתאמה אישית ועוד.

 

מדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם

ההבדל העיקרי בין מדרסים בהתאמה אישית ובין מדרסים סטנדרטיים, זו בדיוק ההתאמה לצורת כף הרגל האישית שלכם. כלומר, זה נכון: כמעט לכל בני האדם יש שתי כפות רגליים וכמעט לכל בני האדם יש עשר אצבעות. יחד עם זאת, האם שמתם לב פעם לצורך כף הרגל השונה של כל אחד מאתנו? לעובדה שחלק מאתנו הולכים על כפות רגליים גדולות יותר, עבות יותר או אפילו עם קשת יותר גדולה? ממש כפי שצורת העיניים שלנו שונה, כך קורה גם לגבי צורת כף הרגל. זה בדיוק ההבדל בין מדרסים בהתאמה אישית, כלומר מדברים שמותאמים בדיוק לצורת כף הרגל של כל אחד מאתנו ובין מדרסים סטנדרטיים, שמתאימים לצורת כף רגל גנרית.

 

במה באמת כדאי להשקיע?

נכנסתם אל אתר אינסול מדרסים ואתם תוהים באיזו אופציה להשקיע? לא בטוחים האם מדרסים בהתאמה אישית שווים את ההשקעה מבחינתכם או שבמקרה האישית שלכם גם מדרסים סטנדרטיים יוכלו לעשות את העבודה? אתם לא לבד. הרבה אנשים נמצאים בדילמה הזאת ולכן כדאי לעצור ולבחון את המצב. מה שכן בטוח, זה שככל שהמדרסים יתאימו לכם אישית בצורה טובה יותר, כך היעילות שלהם תהיה יותר גדולה. לכן יש טעם לקחת בחשבון לא רק את מבנה כף הרגל שלכם, אלא גם את סוג הפעילות הגופנית שאתם עושים בדרך כלל במהלך היום ואפילו את השאלה האם אתם סובלים ממשקל עודף או לא. כדאי להשקיע במדרסים איכותיים וליהנות מהליכה נוחה ומהרבה פחות כאבים. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להמשיך ולסבול מכאבים שונים בכפות הרגליים שלכם, אז למה אתם מחכים?

 

מתאם לנעליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.