נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סובלת מכאבי גב? הכירי את המוצרים האורטופדיים של אורטוקל

סובלת מכאבי גב הכירי את המוצרים האורטופדיים של אורטוקל

כאבי גב הם מהכאבים הנפוצים ביותר בקרב נשים. יש לזה סיבות רבות. מורכבות יותר ומורכבות פחות. רוב הנשים פחות מחזקות את הגב שלהן – וחולשה יוצרת כאב. בנוסף, ההריון משפיע מאוד מפני משקל הגוף משתנה בפתאומיות. תנודות הורמונליות גם כן יכולות להשפיע בצורה רבה ולגרום לנו להרגיש כאבי גב. ישנם כמה מוצרים שיכולים להקל על כאבי הגב שלכן ואנחנו עכשיו נפרט עליהם.

 

קודם כל, למה אורטוקל?

אורטוקל היא חברה מקצועית ואמינה אשר מטרתה לעזור למי שחווה כאב גופני ביום יום שלו. החברה מתמחה באביזרים אורטופדיים אשר יכולים להשפיע בצורה משמעותית על חייו של המשתמש. אורטוקל חקרה את נושא האורטופדיה והאביזרים שלה במשך שנים רבות וחוו הצלחה גדולה באצה״ב – ועכשיו הם הגיעו גם אלינו, לישראל. אז אם את חושבת לקנות אביזרים אורטופדים – הנה המקום בשבילך!

קודם כל, למה אורטוקל

חגורת גב

חגורת גב מטרתה לתמוך בגב וליישר אותו. רוב היום שלנו אנחנו יושבות בעבודה. כאשר אנחנו יושבות שעות רבות נוצר לחץ על החוליות שלנו ועל שרירי הגב שלנו. להישאר עם גב ישר במשך שעות רבות זה דבר כמעט ובלתי אפשרי.

חגורת הגב תעזור לכן ותפחית את כאבי הגב שלכן אבל – ויש אבל גדול – אנחנו ממליצים לא להשתמש בה במהלך כל היום. היא לא מחליפה את העובדה כי אתן צריכות לחזק את הגב שלכן! ככל שהגב שלכן יהיה חלש, כך יכאב לכן בקלות ובמהירות יותר.

 

כרית אורטופדית

הכרית האורטופדית תהפוך להיות החברה הכי טובה שלכן! כאשר אנחנו ישנות בצורה לא נכונה אנחנו יוצרות לחץ על הגוף שלנו ועל הגב שלנו בפרט. תשתדלו לישון על הגב או על הצד והשתמשו בכרית אורטופדית אשר תתמוך בצוואר שלכן בצורה הטובה ביותר. תזכרו שהגוף שלנו הוא יחידה אחת ודבר אחד משפיע על השני. אם אתן ישנות כאשר הצוואר שלכן נמצא בפוזיציה לא טובה, זה בעתיד גם ישפיע על הגב שלכן!

כרית אורטופדית

מדרסים

במקרים מסוימים, מדרסים יכולים להיות ה-פתרון בשבילכן! מטרת המדרסים הוא לעטוף את הרגל שלכן ולתמוך בו כך שתהיו יציבות יותר. כמו שנאמר מקודם, הגוף שלנו הוא יחידה אחת ולכן, אם כף הרגל שלכן צריך תמיכה והוא לא מקבל אותה, יכולות להיווצר בעיות גב בשלב מאוחר יותר. התייעצות עם איש מקצוע יכול להועיל לכם מאוד – אולי בזכות הפתרון הפשוט הזה כאבי הגב שלכן יעלמו לאט לאט.

 

לסיכום

אנחנו רוב היום שלנו עובדות בישיבה, מרימות את הילדים או עושות פעולות שבהן הגב שלנו נכנס לתמונה. כאבי גב יכולים להיות מתסכלים מאוד כי אנחנו רוצות להיות בעשייה, לטפל בילדים ופשוט לזוז בלי לפחד שיכאב שלנו! אורטוקל היא חברה אשר מתמחה באביזרים אורטופדיים. השימוש בהם יכול לעשות לכן טוב ולשפר את המצב הפיזי שלכן. אז, למה אתן מחכות?

סובלת מכאבי גב הכירי את המוצרים האורטופדיים של אורטוקל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.