נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו חידושים יש בטיוטה יאריס

רכב יוקרה

מערכות בטיחות מתקדמות, עיצוב עדכני וצריכת דלק נמוכה הם רק חלק מהחידושים של טויוטה יאריס. במאמר זה נבצע סקירה אודות הדגם החדש של החברה, וכיצד תוכלו לרכוש את הרכב במחיר הטוב ביותר בישראל.

 

טויוטה יאריס החדשה – הכירו את הדור השלישי של דגמי הסופר מיני

הדור השלישי של דגמי הסופר מיני של חברת טויוטה מהווים בשורה של ממש בעבור נהגים, וזאת בשל העובדה כי הדגם החדש של החברה הינו דגם זוכה פרסים, בשלל פרמטרים. ראשית כל, החידוש המשמעותי והבולט ביותר בדגם נובע מתיבת הילוכים אוטומטית אשר מחליפה את התיבה הרובוטית. בנוסף, מדובר בדגם סופר מיני בעל מרווח פנים מצוין, תא מטען מרווח ועיצוב צעיר ונעים מאוד לעין, מבלי להפחית ברמת היציבות של הרכב. חידוש משמעותי נוסף נוגע לצריכת הדלק. מדובר ברכב חסכוני אשר משלב מנוע היברידי חסכוני במיוחד אשר מנוצל עד למקסימום, ולכן מדובר ברכישה אידיאלית בעבור נהגים אשר מבקשים לבצע רכישה של רכב אמין, בטיחותי וחסכוני.

 

תמורה מצוינת למחיר

אחד החידושים הבולטים של חברת טויוטה נובע מפיתוח של מנוע היברידי עם כוח סוס אשר גדל מ 1,330 סמ"ק ל 1,500 סמ"ק. בנוסף, טויוטה הגדילה את כוחות הסוס של טויוטה יאריס מ 99 ל 112, מה שמאפשר האצה מהירה במיוחד מ 0 ל 100 קמ"ש ב 11.2 שניות בלבד. תמורה מצוינת למחיר נובע גם לאור מערכות הבטיחות המתקדמות אשר מותקנות בדגם החדש: שבע כריות אוויר, מערכת חדשנית אשר מתריעה לפני התנגשות, מערכת התרעה לסטייה מנתיב ומערכות מתקדמות נוספות אשר מותקנות בטויוטה יאריס החדשה. ביחס לדגמים הישנים יותר של החברה, מדובר בדגם מעוצב אשר מאובזר גם במערכות טכנולוגיה מתקדמות אשר כוללות מסך 7 אינץ, מערכת סאונד משובחת וכן מצלמה אחורית וקדמית אשר מאפשרת שליטה מלאה בזמן הנסיעה, נדבך מהותי אותו חברת טויוטה מדגישה בכל דגם חדש.

 

אקולוגית וחסכונית

טויוטה יאריס היברידית זכתה בציון 4 מבחינת זיהום האוויר, כמו גם בפרסים נוספים בתחום איכות הסביבה, לאור העובדה כי את החומרים ממנו עשוי הרכב – כולל מושבים ניתן למחזר ולהשתמש שוב. לא ניתן  להתעלם גם מהעובדה כי מדובר במנוע היברידי אשר מבוסס על צריכת חשמל, ולכן מדובר ברכב שהוא לא רק חסכוני אלא גם אקולוגי וידידותי לסביבה, בשל נתוני זיהום אוויר נמוכים במיוחד. מעוניינים לבצע רכישה? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של סוכנות הרכב ביג ליס, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי לצורך קבלת הצעת מחיר במסגרת מסלול אמריקה – מסלול ייחודי אשר מאפשר לכם לבצע רכישה של טויוטה יאריס כמו גם דגמי רכב נוספים בהחזר חודשי קבוע, ובכך לבצע רכישה של רכב חדש, מתקדם וחסכוני 0 קמ"ש.

עוד מידע תמצאו כאן: https://big-lease.co.il.

סמל של רכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
דלקנים בתחנת שלק
מה זה דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי מאפשר לכם לחסוך עלויות משמעותיות במשך השנה, לעיתים אפילו אלפי שקלים. אם כך, מה הוא דלקן אוניברסלי,