נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מנוף סל – פתרון מושלם לעבודות בגובה

רכב מנוף

אתם מתכוונים להתחיל לבצע עבור הלקוחות שלכם סוגים שונים של עבודות בגובה? ניקיון חלונות? תיקונים? או אולי כל סוג אחר של עבודות בגובה? אם כך, אתם בוודאי מודעים היטב לחשיבות של השכרת ציוד מתאים. אם אתם תוהים באיזה פתרון הרמה כדאי לבחור, עיינו במאמר שלפניכם וקבלו כמה נקודות לחשיבה.

 

מנוף סל איכותי

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט בעלי עסקים בתחום העבודות בגובה בוחרים באופציה של השכרת מנוף סל והאמת היא, שגם עבורכם זו יכולה להיות בחירה טובה. מנוף סל הוא כלי מאוד יציב ואיכותי, מה שאומר שהעובדים שלכם יהיו בטוחים לכל אורך העבודה שהם יבצעו בגובה. מה שכן, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שיש מנופים מסוגים שונים ולכל מנוף כזה יש גם משקל אחר שהוא יכול לשאת. לכן, אם אתם יכולים לבדוק היטב באיזה מוצר אתם בוחרים, זה כמובן כדאי, כי כך תגדילו את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים מהשימוש במנוף.

 

למה כדאי לשכור מנוף סל ולא לקנות אותו?

אין ויכוח על כך שאתם יכולים גם לקנות את מנוף הסל שאתו העובדים שלכם יבצעו את עבודתם, אך בפועל זה לא תמיד כדאי. נסו לבדוק כמה פעמים בחודש אתם באמת מבצעים עבודות בגובה, איזה נתח זה מכל ההכנסות שלכם בעסק והאם יש הצדקה להשקיע ברכישת מכשיר כזה. אתם תגלו, כנראה, שאופציית ההשכרה יכולה להיות מאוד נוחה גם עבורכם, כפי שהרבה בעלי עסקים סבורים. בנוסף, אל תשכחו שאם תחליטו כן לקנות מנוף סל, יהיה עליכם גם לאחסן אותו וזה עוד עניין שעלול להיות בעייתי. לכן, אם אתם מחפשים את הדרך הפשוטה, הנוחה והקלה, בהחלט יכול להיות שהשכרת מנוף כזה יכולה לבוא בחשבון עבור העסק שלכם.

 

איפה כדאי לבצע השכרה כזאת?

האמת היא שמנוף סל לעבודות שונות בגובה אתם יכולים לשכור היום בלא מעט מקומות. לכן עולה השאלה: לאיזו חברה כדאי להתקשר? לא קל לענות על השאלה הזאת ולכן אנחנו מציעים לכם לבדוק כמה שיותר פרטים מראש. ראשית, האם החברה שאליה אתם פונים מציעה להשכיר לכם מנוף סל איכותי? האם הוא בעל תו תקן? ומה הגודל שלו? כמה משקל הוא יכול לשאת? והאם מדובר על חברה שיש לה מוניטין של חברה רצינית ומקצועית בתחום הזה? חשוב מאוד, כמובן, גם לברר עלויות, כי אם יש תחרות היום בין מספר חברות שעוסקות בענף הזה, למה לשלם ביוקר? אנחנו מאוד ממליצים לכם גם לברר היטב על מה בדיוק אתם משלמים, כי כפי שאתם יודעים, כל חברה תציע לכם שירות קצת אחר. לכן, אם אתם יכולים לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתיתן לכם שירות מקיף, כולל הובלה של המנוף למקום שבו תעשו בו שימוש, זה מומלץ.

רכב שרות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
דלקנים בתחנת שלק
מה זה דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי מאפשר לכם לחסוך עלויות משמעותיות במשך השנה, לעיתים אפילו אלפי שקלים. אם כך, מה הוא דלקן אוניברסלי,