נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את אביזרי ההרמה הטובים ביותר

מלגזה חדשה

לאחרונה העבודה בעסק שלכם מעט השתנתה ואתם זקוקים לאביזרי הרמה? מתלבטים באיזה אביזרים באמת כדאי יהיה להשקיע ואיך לבחור את מה שמתאים לכם יותר? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו טיפים חשובים לבחירת אביזרי ומתקני הרמה.

 

מלגזות מכל הסוגים

אין ספק שכאשר מדברים על אביזרים שונים להרמה, המלגזות הן הראשונות שעולות בתור אפשרות טובה. זה לא משנה אם בעבר קניתם מלגזה מסוימת או לא, כי בכל מקרה חשוב שתדעו שעולם המלגזות בימינו הוא עולם עם לא מעט אפשרויות. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים מלגזה כזו או אחרת רק בהתאם למחיר שלה, כדאי שתיקחו בחשבון לא מעט פרטים. לדוגמא, האם אתם מעדיפים לרכוש רק מלגזה חשמלית? מלגזה שעובדת על דיזל? או אולי מלגזות משקל נגדי חשמליות? יש גם מלגזות מיוחדות שמיועדות למחסנים ואף מלגזות צריח, כך שחשוב מאוד לאפיין את השימוש שתעשו במלגזה. יש עגלות חשמליות שמשמשות ככלי הרמה לפריטים שונים ולכל אותם כלי הרמה יש גם אופציה לחבר שרשראות ועוד אביזרים נלווים.

 

האם כדאי לקנות אביזרי הרמה משומשים?

מעבר לכך שאתם צריכים להחליט באיזה אביזרי הרמה אתם משקיעים, יש כמובן גם משמעות לשאלה האם אתם קונים אביזרי הרמה חדשים או משומשים. ממש כפי שקורה עם רכבים פרטיים, גם כאן אתם תראו שרכישת מוצרים מיד שנייה תמיד תהיה זולה יותר. עם זאת, לא תמיד זה כדאי, שכן זה מאוד תלוי באיזה סוג של אביזר הרמה מדובר ועד כמה הוא תקין. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לקנות אביזרי הרמה שאינם תקינים, שכן במקרה כזה, כאשר תזמינו בודק מוסמך לבצע את הבדיקה התקופתית, תגלו שלא תקבלו אישור לעבודה עם מתקן ההרמה הנבחר. לכן, בסיכומו של דבר, ברוב המקרים רצוי לקנות מתקני ואביזרי הרמה חדשים, שכן בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהם יחזיקו מעמד להרבה יותר שנים.

 

החשיבות והדרישה לבצע בדיקות לאביזרי ההרמה

כפי שאתם יודעים, אביזרי ההרמה אומנם נועדו להקל עלינו את העבודה במחסנים ובעוד אינספור סוגים של עסקים, אך יחד עם זאת, הם גם עלולים לסכן אותנו. לדוגמא, מלגזה שלא תהיה תקינה עלולה להוביל לאסון חמור באתר שבו היא נמצאת. זו הסיבה לכך שהמחוקק קבע בצורה חד משמעית שמעבר לכך שצריך לבדוק את המלגזה לפני תחילת עבודתה, יש לבצע למתקני ההרמה השונים גם בדיקות תקופתיות. בפועל כמעט כל מתקני ההרמה דורשים בדיקה תקופתית כל 14 חודש, ובנוסף, יש לבצע את הבדיקה על ידי המומחים. לכן חשוב שתחפשו עוד היום אנשי מקצוע שיוכלו להגיע ולבדוק עבורכם תמיד את אביזרי ההרמה שאתם עומדים לרכוש. כך תוכלו לדעת שאתם עובדים בצורה כמה שיותר בטיחותית, מקצועית וכזו שלא מסכנת את העובדים שלכם ואת הלקוחות בעסק.

 רכב להרמת דברים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
דלקנים בתחנת שלק
מה זה דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי מאפשר לכם לחסוך עלויות משמעותיות במשך השנה, לעיתים אפילו אלפי שקלים. אם כך, מה הוא דלקן אוניברסלי,