נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה דלקן אוניברסלי

דלקנים בתחנת שלק

דלקן אוניברסלי מאפשר לכם לחסוך עלויות משמעותיות במשך השנה, לעיתים אפילו אלפי שקלים. אם כך, מה הוא דלקן אוניברסלי, או בשמו השני: התקן דלק אוניברסלי. בואו נבין במה מדובר וכיצד ניתן לחסוך בעלויות משמעותיות במשך השנה.

דלקן אוניברסלי הוא הזכות שלכם לבחור – לבחור לשלם נמוך יותר על הוצאות הדלק החודשיות והשנתיות. בפועל, דלקן אוניברסלי פעם היה נפוץ אך ורק ברכבי עבודה. בואו נדבר לרגע על ליסינג תפעולי אל מול ליסינג פרטי, מי צריך בעצם התקן דלק אוניברסלי? ומה השתנה בשנים האחרונות? הנה כל הפרטים, נתחיל עם השינוי שחל בשנים האחרונות בתחום הנ"ל.

 

מי משתמש כיום בדלקנים אוניברסליים?

בשנים עברו, מי שהיה נהנה בדלקנים אוניברסליים היו רכבי הליסינג התפעולי. דלקנים היו מותקנים ברכבי עבודה, אבל בדרך כלל הדלקן היה מגביל את הנהג לתחנות דלק של פז, דלק, סונול או כל תחנה אחרת. כיום המצב הוא שונה, כיום ניתן להתקין דלקן אוניברסלי ולתדלק בכל תחנות הדלק בארץ, לא משנה של איזו חברה.

אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות השנתיות שלכם על הדלק, דעו לכם שכיום החוק מאפשר לכם להתקין דלקן אוניברסלי בכל סוג של רכב. גם אם אתם נוהגים ברכב שנחכר בעסקת ליסינג פרטי, אתם יכולים להנות מדלקן אוניברסלי. זה כבר לא שמור לרכבי עבודה ורכבי ליסינג תפעולי.

 

מה הוא בדיוק הדלקן האוניברסלי?

הדלקן האוניברסלי הוא פשוט התקן דלק, מעין טבעת מתכת אשר מולבשת מסביב פתח מכסה הדלק. כאשר אתם מחדירים את אקדח הדלק לתוך פתח הדלק, אקדח הדלק למעשה קורא את זיהוי ההתקן ומאפשר לכם תדלק חופשי.

לגבי החשבונית, היא כבר תגיע אליכם בטלפון, למייל או בדואר הביתה, מה שתחליטו. כמו כן, תהיה לכם גם אפליקציה שבעזרתה ניתן לעקוב אחר ההוצאות החודשיות והשנתיות על הדלק. אם כך, אנחנו מבינים שבהתקנים אוניברסליים של דלק יש בעיקר יתרונות ופחות חסרונות. זה, עוד לפני שדיברנו על כך שמי שמשתמש בדלקן אוניברסלי בדרך כלל זכאי להנחות משמעותיות על הדלק. כאן imaginarium.co.il תוכלו לקבל פרטים נוספים.

 

עד כמה הנחה של מספר אגורות תשפיע על הוצאות הדלק?

אמנם מדובר במספר אגורות, אבל זה מצטבר ובחישוב השנתי זה אכן מורגש. אבל יחד עם זאת, גם חשוב לזכור שההוצאות על הדלק מושפעות גם מרמת התחזוקה של הרכב. אם אתם נוהגים ברכב ישן, אתם חייבים להקפיד על תחזוקה נאותה בכדי להנות מצריכת דלק נמוכה.

צריכת הדלק של הרכב עשויה להיות מושפעת למשל מפילטר אוויר סתום, שמנים ישנים שצריך להחליף כבר, פלאגים ישנים, מצבר ישן ועוד. כל עוד תקפידו על תחזוקה נכונה של הרכב, תוכלו גם להנות מצריכה נמוכה ועלויות נמוכות של דלק. וכמובן, הקפידו להתקין את הדלקן אצל חברה מקצועית ומהימנה.

דלקן בתוך רכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב