נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדע אם הכלב שלך אוהב את האוכל שלו?

מונג אוכל לכלבים

אם קערת האוכל של הכלב שלכם תמיד נשארת מלאה והכלב ממש לא מראה בה עניין גדול כנראה שהוא לא מת על האוכל שלו. אתם עושים מאמץ רב, מתכננים, מנסים לשחד אותו בחטיפים ובקול תינוקי – אבל הוא: לא עדיין לא מראה שום עניין. האם הכלב שלכם סתם בררן או שהבעיה היא באוכל שקניתם לו? בואו וננסה להבין את המוח של הכלב שלנו קצת יותר… 

 

כלבים הם חיה שמאוד אוהבת אוכל, מה קרה לכלב שלי?

אתם חושבים שהכלב שלכם בררן מידי? אולי מפונק? הוא הפסיק לגעת באוכל שלו אבל הוא רץ לכל אוכל אחר שיש בסביבת הבית. יש כלבים, ממש כמו בני אדם, שאוכלים בשביל לשרוד. הם צורכים כמויות קטנות שיספקו להם מספיק אנרגיה בשביל לתפקד.

לעומתם, ממש כמו בני אדם, יש כלבים שאוהבים לאכול! אתם תצטרכו להגביל להם את כמות המזון בקערה, הם משיגים אוכל בגנבה, מתים על חטיפים אבל: יתנגדו לאוכל שקניתם להם כאילו הוא ממש מגעיל אותם. מחפשים אוכל מומלץ לכלבים? נסו קודם לקרוא עד הסוף.

 

האם יש משהו שאפשר לעשות כדי לגרום לכלב לאכול את המזון שקניתם לו?

הדבר הראשון והכי הכי חשוב הוא לא להרוס את הכלב שלכם. ממש כך. אם מההתחלה הכלב לא מודע לכך שיש לו אופציות אכילה נוספות הוא לא יהיה בררן או מפונק ויאכל את מה ששמתם לו בקערה ואפילו יודה ויעריך את זה מאוד.

 

איזו טעות עולה לנו עולה לנו ביוקר?

הבעיה, או הטעות, הגדולה ביותר שקורת היא שאנחנו מתקשים לזרוק לפח שאריו של: סטייק, עצמות, עוף, שניצל וכו' ומתפתים להביא אותם לכלב שלנו. הוא הרי עומד שם על ארבעת הרגליים שלו במבט מתחנן ורק מייחל לביס קטן מהאוכל שלנו – ואנחנו? ממהרים לתת לו את השאריות.

זה באמת ממש קשה להגיד לו לא, אבל זו התשובה שתטיב גם איתכם ובטח שעם הבריאות שלו. מונג אוכל לכלבים כבר יודעים, המזון שלהם טעים ועשיר ברכיבים חיוניים לכלב שלכם, בניגוד למזון של בני האדם שללא ספק לא מתאים לכלבים או חיות בכלל.

 

טיפים מעולים ונוספים שיעזרו לכלב שלכם לאכול:

פעילות גופנית נמצאה מגבירה את התאבון. שוב, בדיוק כמונו! קחו את הכלב לטיול ארוך או שחקו אותו בפארק ותראו שהוא אוכל את המזון שלו בשקיקה בחזרה הביתה. חלקו את המזון שלו למספר ארוחות מסודרות ביום. נסו לחמם קלות את המזון של הכלב, מזון חם משחרר ריח נעים ומעורר תאבון. ערבבו את המזון של הכלב שלכם עם מזון רטוב וערבבו כף עם המזון היבש!

 

לסיכום הרגלי האוכל של הכלב שלנו

למעשה אנחנו אלה שבונים את הרגלי התזונה של הכלב שלנו. ממש כמו ילד! אם אנחנו לא נראה לו שיש אפשרויות אחרות להתפנק הוא לא ידרוש מאיתנו. שמרו על הכלב שלכם בריא ומאוזן (:

מונג אוכל לכלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
בונזו
מונג' לחתולים

מחפשים מזון טוב לחתול שלכם? רוצים לדאוג לכך שהוא יאכל את האוכל הכי טוב שאפשר? אם כך, אין ספק