נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכלב משאיר שיערות בכל הבית? הנה כמה פתרונות

מברשת

יש לכם כלב פרוותי – ודאי הוא כבר הספיק להשאיר ראיות ברחבי הסלון, המטבח וכמובן – הספה! על מנת לפתור את הבעיה של היווצרות גושי שיער בין חריצי הספה ועל הריפוד עצמו, כדאי שתשמעו על הפתרון שמושלם לפתרון! אם אין לכם עדיין כיסוי ספה ורוצים לשמוע עוד – המשיכו לקרוא!

 

אילו נזקים הכלב עלול לגרום לספה שלכם?

כאשר מגדלים כלב שעיר בבית, צריך לשים לב להשלכות של העניין על שמירה על הניקיון. כלבים אוהבים להתכרבל על ספות ולנוח בין היתר בזמן שאנחנו לא נמצאים בבית. בשל כך, חשוב להיות מודעים לעובדה שעלולים להיווצר גושי שיער מצטברים בחלקים שונים ברחבי הבית ובעיקר באזור הספה. השערות עלולות להיאגר ולהצטבר בחלקים מוסתרים יותר בספה ובין החריצים והדבר עלול לגרום לתחושה פחות נעימה כאשר מזמינים אורחים או כאשר אתם רוצים להתפנק על הספה בעצמכם. לשם כך, חשוב שתצטיידו בכיסוי איכותי לספה שיוכל להבטיח לכם את רמת הניקיון הגדולה ביותר עבור הספה שלכם.

 

אז מה זה בעצם כיסוי ספה וכיצד הוא יוכל לסייע?

כיסוי ספה הוא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה להגן על הספה שלו מפני הצטברות של שיערות. מדובר למעשה בריפוד מבד הניתן להלבשה ולהסרה בקלי קלות על גבי הספה המקורית. באופן זה ניתן להבטיח שכאשר הכלב שוהה על הספה, הוא אינו בה במגע עם הריפוד המקורי של הספה ובכך הכיסוי מגן על הספה מפני השערות של הכסף.

ספה

מה היתרונות בכיסוי לספה?

כיסוי לספה מקל מאוד על המשמש להפטר מהשערות של הכלב. הסיבה לכך היא העובדה שניתן להסיר את הכיסוי בקלות ולהכניסו למכונת הכביסה. באופן זה ניתן להבטיח שבכל פעם שהספה מתחילה להתמלא בשערות, הריפוד של הספה המקורית יהיה מוגן.

בנוסף, לכיסוי לספה יש יתרונות נוספים מבחינה עיצובית. קיימים היום סוגים רבים של כיסויי בד לספות ובמגוון של צבעים ולכן מומלץ לרכוש מספר כיסויים על מנת שיהיה ניתן לגוון את עיצוב הסלון ולהבטיח שבמידה וכיסוי בד אחד מתלכלך יתר על המידה, תמיד תוכלו להשתמש בכיסוי בד שני אשר הולם ומתאים לא פחות לסלון שלכם.

כמו כן, כיסוי הספה יסייע לכם גם מפני הגנה של לכלוך שיכול להצטבר על הספה גם מאוכל או שתיה של שאר בני הבית ולכן מדובר בהגנה כללית על ניקיון הספה.

 

לסיכום,

אם יש לכם כלב, ודאי אתם מכירים את היכולת שלו להשאיר שיערות בכל רחבי הבית. על מנת להקל על המצב, יש לנו פתרון שיכול להקל עליכם משמעותית מפני היווצרות והצטברות של שיערות וגושי שיער אשר עלולים להיתקע בין החריצים או בחלקים אחרים של הספה שעלולים להיות מאוד קשים לניקוי. לשם כך כדאי למגן את הספה שלכם עם כיסוי לספה שניתן להסיר ולהלביש בקלות ואף להכניס לכביסה. כך תוכלו לפתור את בעיית פיזור השערות ברחבי הבית.

פרווה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
בונזו
מונג' לחתולים

מחפשים מזון טוב לחתול שלכם? רוצים לדאוג לכך שהוא יאכל את האוכל הכי טוב שאפשר? אם כך, אין ספק