נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על ההליך לקבלת אזרחות פולנית

פולין

על ההליך לקבלת אזרחות פולנית

למרות הקריאות הנשמעות בישראל לחייב כל אזרח בשבועת אמונים ובהוכחת נאמנותם למדינה, החוק הישראלי דווקא מתיר לאזרחי המדינה להיות בעלי אזרחות כפולה ואיננו דורש כי יתנערו ממנה בהליך כלשהו. אילו לא די באלה, הרי שישראלים רבים מאוד מתעניינים בזכאותם לאזרחות זרה נוספת על מנת ליהנות מיתרונותיה. בעידן בו האזרחות הישראלית איננה מקנה יתרונות רבים אלה ומעמדה של ישראל הולך ומתדרדר, אך טבעי כי ישראלים רבים יבררו בדבר האפשרות לקבלת אזרחות פולנית למשל וינקטו בהליכים לקבלתה.

מי זכאי לקבלת אזרחות פולנית בכלל?

ישנם חוקים שונים בדין הפולני הרלוונטיים לקבלת אזרחות פולנית ואשר יכולים לבסס את זכותם של ישראלים – בפרט צאצאיהם של יוצאי פולין לפני מלחמת העולם השנייה ואף לאחריה – לקבלת אזרחות פולנית. בפרט שלושה חוקים עיקריים על פיהם אדם יכול להיות זכאי לאזרחות, בהתאם לשנה בה עזבו את פולין – והדבר עשוי להיות תקף גם לגבי יורשיהם וצאצאיהם כאמור. חוקי האזרחות הפולניים משנת 1920, 1951 ו-1962 מסדירים את זכאותם של יוצאי פולין לקבלת אזרחות פולנית על כל המתלווה לה.

יתרונות קבלת אזרחות פולנית למחזיקים בה

מאז שנת 2004 חברה פולין באיחוד האירופאי. משמעות הדבר כי אזרחות פולנית מקנה יתרונות רבים השמורים לאזרחי המדינות החברות באיחוד האירופאי. קבלת אזרחות פולנית תאפשר למחזיק בה לנוע בחופשיות באירופה – בה בעת שאזרחי מדינות אחרות בעולם וישראל צריכים להצטייד בויזה על מנת לבקר במדינות רבות באירופה – ואף לעבוד במדינות רבות באירופה ללא מגבלות או קבלת אישורים מיוחדים לשם כך, הנדרשים ממי שמעוניינים עבוד במדינות אירופה ואינם אזרחים באחת המדינות החברות באיחוד האירופאי.

הגשת בקשה לקבלת אזרחות פולנית

אם הנכם זכאים לקבלת אזרחות פולנית הרי שעליכם לפנות אל שגרירות פולין בישראל ולהתחיל בהליך על מנת לקבל אזרחות פולנית. מומלץ כי בטרם תפנו אל השגרירות ותתחילו בהליך – אשר יכול לדרוש משאבים רבים מצידכם – תפנו אל עו"ד מירי יעקב גביש המומחה בתחום זה של קבלת אזרחות פולנית, על מנת להבטיח כי אתם אכן זכאים לקבלת אזרחות פולנית. כך תוכלו להבטיח כי אינכם משחיתים זמנכם לריק. יתרה מכך, עו"ד העוסק בתחום ידע לייעץ לכם על האופן הנכון לפנות, וכן על המסמכים אשר חשוב לצרף אל הבקשה על מנת למקסם את הסיכויים שלכם לקבלת אזרחות פולנית כפי שאתם רוצים.

משרד עו"ד לשירותכם

עו"ד, בעצמה יוצאת פולין, היא עו"ד ונוטריון בעל ותק רב ומוניטין, הפועלת מאז שנת 1980 בתחומי המשפט האלה וסייעה לישראלים רבים לממש את זכאותם וזכויותיהם במדינות שונות באירופה ובכלל. המשרד מציע שירותי נוטריון כולל תרגום נוטריוני בשפות רוסית, אנגלית, צרפתית ופולנית וערוך לסייע לכם בכל הדרוש במסגרת הליך לקבלת אזרחות פולנית כמו גם אזרחויות אירופאיות נוספות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג