נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על אזרחות פולנית – זכאות ומימושה

אזרחות 4

על אזרחות פולנית – זכאות ומימושה

ישראלים רבים מבררים בדברים אזרחות פולנית וזכאותם לקבלה. היתרונות של אזרחות פולנית וזכאות לה ברורים: המדובר באזרחות באחת המדינות החברות באיחוד האירופאי. המחזיקים באזרחות פולנית זכאים ליהנות מיתרונות רבים ובפרט: החופש לנוע בין מדינות החברות באיחוד האירופאי בקלות וללא עיכובים והזכות לעבוד – בהתאם להסדרים השונים הקיימים באיחוד האירופאי – בכל מדינות האיחוד האירופאי. ישנם עוד יתרונות שונים לקבלת אזרחות פולנית, ואולם הכל מתחיל בבירור זכאותכם לקבלת אזרחות פולנית. את זה מומלץ לעשות באמצעות פנייה אל עורך דין העוסק בתחום.

אזרחות פולנית – זכאות

אם אתם צאצאים של פולנים או יוצאי פולין בעצמכם, בין אם ויתרתם על האזרחות הפולנית ובין אם לאו, אתם עשויים להיות זכאים לקבלת אזרחות פולנית. זכאות לקבלת אזרחות פולנית נתונה למי שהם יוצאי פולין ולילדיהם, בהתאם לשנה בה יצאו מפולין. חשוב לציין, כי גם מי שהיו נתיני פולין או שטחים שהיו בשליטתה של פולין לפני מלחמת העולם השנייה עשויים להיות זכאים לקבלת אזרחות פולנית. זכאות זאת נובעת מחוקי האזרחות הפולניים. חוקים אלה רלוונטיים על פי השנה בה עזב האדם את פולין וישנם שלושה חוקים עיקריים בנושא זה: חוק האזרחות הפולני משנת 1920, חוק האזרחות הפולני משנת 1951 וחוק האזרחות הפולני משנת 1962. כל אחד מהחוקים האלה מגדיר תנאים שונים לאזרחות פולנית. זכאות של אדם לאזרחות על פי חוקים אלה צריכה להיבדק על פי המצב החוקי הרלוונטי לאותו אדם.

במה תזכה אתכם אזרחות פולנית?

החזקה באזרחות פולנית מזכה את בעליה בזכויות רבות, כפי שפורט לעיל: מהזכות לנוע בין המדינות האירופאיות בחופשיות, עבור בזכות לעבוד במדינות השונות באירופה – אחת הזכויות המשמעותיות ביותר של קבלת אזרחות פולנית. זכאות המחזיק לאזרחות אירופאית להנחות בהרשמה ללימודים אקדמאיים ו/או בשכר הלימוד תלויה במידה רבה בהסדרים ספציפיים הקיימים בין המדינות החברות באיחוד האירופאי – וגם את זה כדאי לבדוק באמצעות עורך דין, שיידע להסביר לכם מהם העקרונות המנחים בעניין זה.

פנייה לקבלת אזרחות פולנית ובירור זכאות לה

בטרם פנייה לשגרירות פולין על מנת להתחיל בהליך של קבלת אזרחות פולנית, מומלץ לבדוק את הזכאות שלכם לקבלתה. את זה תוכלו לעשות, כמובן, באמצעות עורך דין המומחה בתחום זה של המשפט והבקיא בדיני האזרחות הפולניים. משרד עו"ד הוא בין המשרדים הוותיקים הפועלים בתחום זה ואשר סייע לישראלים רבים לממש את זכויותיהם לאזרחות פולנית וזכאות לזכויות אחרות. אם אתם מעוניינים לברר את הזכאות שלכם לאזרחות פולנית ו/או דרכון פולני, או שאתם בהליך לקבלת אזרחות וצריכים אישורים נוטריוניים על תעודות שונות וכו', משרדנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל הדרוש, על מנת לאפשר לכם את קבלת הזכויות המגיעות לכם. ככל שהדבר דרוש נשמח גם לייצג ולבצע את ההליכים בעבורכם כדי להבטיח את מימוש הזכויות בקלות ובנוחות האפשריים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג