נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על אזרחות ליטאית והוצאתה

ליטא

על אזרחות ליטאית והוצאתה

החיים בישראל אינם פשוטים ויוקר המחייה בישראל, אשר הוציא רבבות רבות ומאות אלפי אנשים אל הרחובות בשנה שעברה, כך נראה, צפוי רק להחריף. במצב כזה אך טבעי כי ישראלים רבים יבררו את האפשרות להתפרנס במדינות אחרות וינצלו כל יתרון העומד לרשותם בעניין זה. ישראלים רבים, בעיקר צאצאים של יוצאי אירופה, מתעניינים באפשרות לקבל אזרחות אירופאית כלשהי ובפרט דרכון אירופאי, שיאפשר להם לא רק לנוע בחופשיות באירופה, אלא גם ליהנות מכל היתרונות הכלכליים והאחרים שיש לאזרחות אירופאית להציע. בררו אם אתם זכאים לאזרחות ליטאית ותוכלו ליהנות מכל היתרונות שלה.

מי זכאי לאזרחות ליטאית בכלל?

אחד היתרונות של אזרחות ישראלית היא, כי על מנת להחזיק בה אינכם חייבים להתנער מאזרחות אחרת וניתן להחזיק באזרחות כפולה. משמעות הדבר, כי אזרח ישראלי אשר מקבל אזרחות במדינה חדשה איננו מאבד את אזרחותו בישראל אוטומטית, ויכול ליהנות מהיתרונות שיש לכל אחת מהאזרחויות בהן הוא מחזיק. אזרחות באחת המדינות האירופאיות מזכה את המחזיק בה ביתרונות רבים הקשורים במידה רבה בחוקים של האיחוד האירופאי ובחוקי המדינה עצמה. כך למשל, באמצעות אזרחות ליטאית תהיו זכאים לקבל הנחות בשכר הלימוד במוסדות ללימודים אקדמאיים – דגלים בכל אירופה ולא רק בליטא, נוסף על הזכות לקבל מעבר חופשי בין המדינות החברות באיחוד האירופאי.

יתרונות אזרחות ליטאית למחזיקים בה

מובן כי יתרון ראשון של אזרחות במדינה החברה באיחוד האירופאי, הוא האפשרות לנוע בחופשיות בין מדינות האיחוד האירופאי ללא מגבלות. בה בעת שישראלים כמו גם אזרחי מדינות אחרות בעולם נאלצים להצטייד בויזה על מנת לבקר במדינות שונות החברות באיחוד האירופאי, הרי שאדם המחזיק בדרכון אירופאי יכול לעבור בין המדינות החברות באיחוד ללא מגבלות ובחופשיות, מבלי שיצטרך להצטייד בויזה. בנוסף וכאמור, אחד היתרונות הבולטים של אזרחות ליטאית למחזיקים בה הוא הזכות לקבל הנחה משמעותית בשכר הלימוד של מוסדות אקדמאיים באירופה. המדובר ביתרון משמעותי בעבור מי שרוצים להתקדם ולהצליח בחייהם המקצועיים.

בררו תחילת את זכאותכם

בטרם פנייה אל הרשויות בדבר הוצאת אזרחות ליטאית, מומלץ לבדוק אם הנכם זכאים להוצאת אזרחות ליטאית על פי חוקי המדינה. דרך המלך לבירור זכויותיכם וזכאותכם לקבלת אזרחות ליטאית היא באמצעות פנייה אל עו"ד אשר זה תחום עיסוקו ואשר בקיא בדיני המדינה המבוקשת. לאחר שתעמדו על זכאותכם תוכלו לפנות באמצעות עורך הדין אל הרשויות המתאימות ולהתחיל את ההליך לצורך קבלת אזרחות ליטאית או כלשהי.

משרד עו"ד ישמח לסייע לכם במימוש זכויותיכם

משרדנו מסייע זה שנים רבות ליוצאי מדינות אירופה ובכלל לממש את זכאותם ולקבל אזרחות ליטאית או על פי זכאותם. נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל הדרוש מבירור זכאות לאזרחות ליטאית ועד לנקיטת ההליכים הדרושים על מנת לקבלה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג