נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קבלת דרכון ליטאי ויתרונותיו

ליטא 3

קבלת דרכון ליטאי ויתרונותיו

המצב בישראל איננו קל. במציאות הישראלית הנוכחית ישראלים רבים מקפידים לנצל כל יתרון אשר יכול לעמוד להם, על מנת להתקדם בחיים ולהצליח להתפרנס ובכבוד. בעידן בו מחאתם של מאות אלפי אנשים שיוצאים אל הרחובות איננו מספיק כדי להעיר את נבחרי הציבור משנתם, ברי כי כל אחד מאיתנו צריך לנצל כל יתרון שהוא יכול על מנת לשרוד ועל מנת להתקדם. ישראלים רבים בודקים את זכאותם לאזרחות או דרכון אירופאי באמצעות עורכי דין ובמקרים המתאימים נעזרים בהם על מנת ליהנות מכל היתרונות שיש לאזרחות כזאת להציע.

קבלת דרכון ליטאי – כיצד?

משרדנו מעניק שירות של הכנת דוקומנטציה לשם התייצבות בשגרירות ליטא בבקשה לאישרור האזרחות הליטאית (שלא כמו בתהליך קבלת האזרחות הפולנית המבקש חייב להתייצב אישית בשגרירות ליטא) . חשוב לציין כי מי שנולד באיזור וילנה בין השנים 1919- 1940, יבחן אפשרות של קבלת אזרחות פולנית ולא ליטאית" + הפסקה האחרונה בלבד.

למה דווקא דרכון ליטאי כדאי?

דרכון ליטאי מזכה את המחזיק בו בזכויות רבות השמורות לאזרחי ליטא. באמצעות דרכון ליטאי יכול אדם להיות זכאי להנחות משמעותיות ביותר בהרשמה ובשכר הלימוד במוסדות אקדמיים באירופה, על פי ההסדרים הקיימים לגבי עניינים אלה באותן מדינות. המדובר ביתרון גדול בעבור ישראלים המעוניינים ללמוד לימודים אקדמיים באירופה – שבעצמם מהווים יתרון על פני לימודים אקדמיים בישראל, במקרים רבים. בנוסף, באמצעות דרכון ליטאי תוכלו לעבוד במדינות החברות באיחוד האירופאי ללא מגבלה. הזכויות המוקנות על ידי דרכון ליטאי שונות מאלה המוקנות על ידי דרכונים אירופאיים אחרים, אולם די באלה שהוזכרו לעיל כדי להבהיר את החשיבות והיתרונות של דרכון ליטאי בעבור המחזיקים בו. למידע נוסף אודות אתר השוקולד של עדי.

משרד עו"ד לשירותכם

אם אתם רוצים לברר את זכותכם וזכאותכם לקבלת דרכון ליטאי, נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל הדרוש, מבירור הזכאות ועד למימושה בפועל באמצעות נקיטת ההליכים המתאימים והדרושים לשם קבלת דרכון ליטאי ואף אזרחות ליטאית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג