נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שירותי נוטריון ברמת גן והמרכז

נוטריון 4

שירותי נוטריון ברמת גן והמרכז

הנוטריון איננו עו"ד ככל עורכי הדין ולא כל עורך דין זכאי להתמנות לנוטריון. על מנת להתמנות כנוטריון על עו"ד להיות אמין במיוחד והדבר משתקף בדרישות החוק מן הנוטריון. בזכות האמון שניתן בנוטריון, סומכים בתי המשפט בישראל ובעולם על נוטריונים שהוסמכו על פי חוקי המדינה ובהתאם לאמנה הבינ"ל בדבר נוטריונים, על מנת לפשט ולקצר את ההליך להוכחת דינים זרים בבתי משפט מקומיים ועל מנת להסתמך על האמור בתרגומים שונים או בתעודות שונות כאילו הוצאו על ידי המדינה עצמה, ככל שנחתמו באפוסטיל של הנוטריון.

מהם שירותי נוטריון (ברמת גן ובכלל)

במקרים בהם יש צורך להוכיח, כי תרגום מסוים הוא לא רק תרגום אמין ונאמן למקור אלא שהמקור ממנו תורגמו הוא גם הדין המוסמך, לא די בחתימת עורך דין על היות התרגום תואם למקור ויש צורך בחתימת נוטריון. כאמור, נוטריון הוא עו"ד אשר עבר הסמכה מתאימה על ידי המדינה ולא כל עו"ד זכאי להתמנות להיות נוטריון. שירותי נוטריון כוללים אישור על נכונות תרגום, אישור נוטריון על הצהרת מתרגם, אישור נוטריוני לתצהירים – אשר מהווה אסמכתא נדרשת בהליכים שונים (בהם לא די באישור עו"ד לתצהיר), חתימה על צוואה בפני נוטריון (המוכרת כצוואה בפני רשות), אישור כי אדם פלוני חי, אימות הסכם ממון בין בני זוג (דרוש לעתים על מנת שבית המשפט יוכל להסתמך עליו ועוד; רשימה זאת היא רשימה חלקית של השירותים אשר נוטריון יכול להציע לציבור.

בחירת נוטריון ברמת גן ובכלל

אם אתם מחפשים נוטריון ברמת גן או באיזור המרכז ישנם כמה כללים פשוטים לבחירת נוטריון: ראשית, ודאו כי אותו נוטריון ברמת גן רשום כעו"ד ונוטריון חוק. מאגר הנוטריונים מפורסם באמצעות לשכת עורכי הדין ודרכה תוכלו לברר אם אדם המציג עצמו כנוטריון (ברמת גן או בכל איזור אחר) הוא אכן נוטריון; שנית חפשו נוטריון ברמת גן אשר מציע את השירות שאתם מחפשים. חשוב לעניין זה להבהיר כי נוטריון אשר צריך לחתום על נכונות תרגום, חייב להיות בקיא בעצמו הן בשפת המקור והן בשפת היעד לתרגום כדי לחתום עליו, אחרת לא יהיה תוקף לחתימתו על אותו מסמך (משרד עו"ד ונוטריון מציע שירותי תרגום נוטריוני בצרפתית, רוסית, פולנית ואנגלית); לבסוף, פנו אל נוטריון ברמת גן אשר נצמד לתעריף האחיד של הנוטריונים – ניתן לברר זאת מראש בטרם פנייה אל נוטריון על מנת להבטיח כי פניתן אל נוטריון ברמת גן שהוא מקצועי ואמין.

 

משרד עו"ד ונוטריון – נוטריון ברמת גן

אם אתם צריכים שירותי נוטריון ברמת גן, נשמח להעמיד את משרדנו לשירותכם ולסייע לכם בכל השירותים הדרושים לכם. עו"ד היא עו"ד משנת 1980 וצברה הן ניסיון רב והן מוניטין רב והמשרד מציע גם שירותי נוטריון.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג