3 דברים שחייבים להופיע בלוגו

בין אם אתה מתחיל עסק חדש, או מיתוג מחדש של חברה קיימת, היבט חיוני אחד שעליך לקחת בחשבון בזהירות הוא הלוגו שלך.

תמונה זו תיכלל בכל הקשור בעסק שלך (אתר, כרטיסי ביקור, חומרי שיווק, אתרי מדיה חברתית, אריזה וכו'), כך שהיא צריכה להיות ייצוג מושלם של המותג שלך.

בוא נחשוב על מותגים המוכרים ברחבי העולם, כמו נייקי, קוקה קולה ומקדונלד'ס; כולם תמונות ייחודיות ומלאות החיים המתאימות זהות המותג שלהן.

המטרה של כל לוגו היא לזהות מותג, לגרום לו להתבלט, ובאופן אידיאלי להניע עניין ומכירות של לקוחות.

ריכזנו עבורכם שלושה דברים שחייבים להופיע בלוגו בכדי לגרום למותג שלכם להתבלט ולהיזכר בו:

 

שם החברה

ככל הנראה איש אינו מכיר את העסק הקטן שלך עדיין, ולכן הלוגו שלך בהחלט צריך לכלול את שם החברה שלך. אתה רוצה להביא לעסק שלך כמה שיותר חשיפה, ושימוש בלוגו ללא שמך לא יעזור להביא לעסק שלך תשומת לב.

שמות של חברות ארוכות לא תמיד ייראו נהדר בלוגו, אך ראשי תיבות עשויים לעבוד (כמו במקרה של KFC עבור קנטאקי פרייד צ'יקן). אם עדיין לא הגדרת את שם החברה, אתה יכול לקחת את הכללתו בלוגו כשיקול.

 

רבגוניות

עיצוב לוגו לא חייב להיות כך שייצג רק דאת המוצרים והשירותים הנוכחיים שלך אלא חשוב לקחת בחשבון שאתה עשוי להרחיב את העסק שלך בעתיד.

לכן, על הלוגו שלך להיות בעל הגיוון הרב-תכליתי כדי לייצג את כל המותג שלך, ולא רק את מה שאתה מוכר כרגע. כשאתה יוצר את הלוגו שלך, נסה לחשוב עליו כעל משהו שייצג את אישיות המותג שלך, ולא רק את ההצעה הספציפית שלך כרגע.

בנוסף, הלוגו שלך צריך להיות מעוצב כך שהוא ייראה קטן, בכרטיס ביקור, ובגדול, על שלט חוצות, כמו גם עבודה בצבע ובשחור-לבן.

 

ייחודיות

לוגו הוא חלל זעיר בו ניתן לספר את סיפור המותג שלך ולהבדיל אותו מהתחרות שלך. כדי לעשות זאת, עליכם תחילה לחקור את הוויזואליים שבהם מתחרים משתמשים באסטרטגיות השיווק שלהם.

אם אתה רואה מגמה עם צבעים או תמונות ספציפיים, נסה ללכת על משהו שונה כדי להתבלט. לדוגמה, אם אתה מתחיל קו מוצרים הוליסטי, נסה לא להשתמש בצבע הירוק שרוב החברות הטבעיות בוחרות; במקום זאת בחר בצהוב שייצג את השמש, או כחול לצבע האוקיאנוס.

עם זאת, אל תימנע מכל הטרנדים רק כדי להיות שונים. אם אתה מבחין במגמה שעובדת, מצא דרכים לשלב זאת תוך שמירה על הלוגו שלך ייחודי. אמנם אתה רוצה שהלוגו שלך יהיה יחיד במינו, אך אתה עדיין צריך לוודא שהוא מייצג את החברה שלך ואת המוצרים והשירותים שאתה מציע.

בסופו של הדבר הלוגו הוא כרטיס הביקור שלכם, במבט חטוף על הלוגו תוכלו להעביר מסרים שלמים לקהל הלקוחות הפוטנציאלים ולקדם את העסק שלכם קדימה.

לוגואים מצליחים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram