נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תכשיטים מעוצבים, לכל החיים – 4 מתנות שוות למשפחה

צמיד

משפחה היא מעל הכל, מי שיהיו שם עבורכם בכל רגע נתון, ולכן כאשר בוחרים להעניק לבן או בת משפחה מתנה, עדיף לעשות זאת בצורה מושקת ובעלת מחשבה מאחוריה. תכשיט מעוצב זהב בעיצוב אישי מהווה מתנה מושלמת אשר תלווה את מקבל או מקבלת המתנה לשנים ארוכות, ממש לכל החיים ואף לדור הבא.

 

שרשרת שם

לא משנה באיזה בת משפחה מדובר, שרשרת שם מתאימה לכולם. שרשרת שם משובצת זירקונים במראה יוקרתי תתאים לכל אישה, ותהווה מתנה בעיצוב אישי שאין לאף אחת אחרת כמותה. ניתן לבחור בין זהב לבן לזהב צהוב, להתאמה מושלמת לסגנון של מקבלת המתנה.

 

שרשרת מטבע עם חריטת תמונה

אם תרצו להנציח אהובים קרובים או פשוט לשמור את יקיריכם קרובים ללב, שרשרת בעלת תליון מפואר אשר חרוטה עליו תמונה ברורה של כל אחד לבחירתכם – היא המתנה המושלמת. לשרשרת זו ערך סנטימנטלי אדיר והיא מרגשת במיוחד. כמובן שלאף אחד בעולם לא תהיה שרשרת דומה לזו שתזמינו, כיוון שהיא מעוצבת בעיצוב אישי ויחיד במיוחד למתנה שאתם רוכשים.

 

שרשרת תליוני ילדים

שרשרת תליוני ילדים היא מתנה מיוחדת לאם, המסמלת בגאווה את מספר הילדים שיש לאמא. ניתן להתאים במיוחד את השרשרת לאם ולבחור כמה בנים וכמה בנות יש לה, החל מבן או בת יחידים ועד לשמונה ילדים בסך הכל – אשר יתנוססו על צווארה בגאון.

שרשרת תליוני ילדים הינה דינאמית, ואם וכאשר בשעה טובה יתווספו ילדים נוספים למשפחה, ניתן לרכוש תליון נוסף בהתאם למין הילוד ולהוסיף לשרשרת הקיימת, כך שהתכשיט תמיד יישאר רלוונטי ומתאים.

 

שרשרת חריטה

שרשרת עם תליון חרוט היא שרשרת מעוצבת, עכשווית ומיוחדת. גם היא כמו האחרות בעלת ערך סנטימנטלי גדול, ותתאים לאישה ולגבר כאחד, כאשר ניתן למצוא גם עיצובים גבריים וגם נשיים. על תליון חריטה בצורות שונות, ניתן לחרוט מגן דוד לשם חיבור וזיקה למסורת או לדת או את המילה 'אמא' כדי לשאת בכל רגע נתון את התואר הנחשק. בנוסף לאלה, ניתן לחרוט את שמות הילדים, או מילים/משפט אחר; והכל לפי הזמנה אישית על מנת ליצור תכשיט ייחודי ומיוחד.

 

מהיכן כדאי לרכוש?

ניתן להזמין את מכלול הדוגמאות שלעיל וכן תכשיטים רבים אחרים בהתאמה אישית ובעיצוב ייחודי, דרך האינטרנט ומבלי לצאת מפתח הבית. בחרו באתר המציע תשלום מאובטח ומוצרים באיכות גבוהה ומזהב איכותי שיחזיק מעמד שנים רבות. עדיף לבחור באתר ישראלי, שיעניק לכם שירות לקוחות זמין ובעברית, דוגמת אתר "תליוני משפחה" – לפרטים נוספים לחצו כאן http://www.familypendants.co.il.

 

סיכום

בבואכם לבחור תכשיט לבן או בת משפחה, הקפידו על רכישת תכשיט מזהב איכותי שיחזיק מעמד וילווה את בן/בת המשפחה שלכם לעשרות שנים. כמו כן, הקפידו לרכוש מחנות מאובטחת שניתן לסמוך עליה. כך, תוכלו להבטיח רכישת מתנה איכותית ומדהימה.

שרשרת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
תכשיט זהב
כיצד לבחור טבעת אירוסין?

חתנים רבים המתכוונים להציע נישואין לבחירת לבם, מתמודדים עם השאלה כיצד לבחור עבורה טבעת אירוסין שתתיישב עם טעמה האישי?