נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תכנון טיול להודו

LoggaWiggler / Pixabay

מאז שנות ה 90 נחשבת הודו כאחד היעדים האהובים ביותר ע"י ישראלים רבים, ואם אתם גם עומדים לבקר במדינה – להלן כמה טיפים חשובים שעליכם לדעת לגבי תכנון הטיול.

ביקור בהודו – חוויה בלתי נשכחת

רבים מכירים את האמרה כי עד שאתה לא מגיע להודו – אתה לא באמת יודע מהי. ואכן, הודו נחשבת עוד משנות ה 90' כאשר מיעדי החובה בעבור ישראלים רבים. הסיבה לכך היא שמדובר במדינה עצומה ויפה אשר מאפשרת למבקרים בה להנות מתרבות עשירה, נופים עוצרי נשימה כמו גם תנאי מחייה זולים בעשרות אחוזים מאשר בישראל. כניסתן של חברות תעופה זרות גרמו לכך שכיום הודו נחשבת לאחד היעדים החזקים ביותר, ורק בשנה החולפת ביקרו בה מעל ל 100,000 ישראלים – מספר שיא ביחס ליחסים בין שתי המדינות. על כן, אם גם אתם מתכננים את הטיול שלכם בהודו ישנם מספר פרמטרים חשובים אותם חשוב לדעת בטרם יוצאים לטיול.

הוצאת ויזה להודו – בגדר חובה

ישראלים אינם מורשים להיכנס להודו ללא ויזה, כמו גם אזרחים זרים. הודו מחייבת את כל המבקרים בה להוציא ויזה להודו, זאת לפרק זמן של עד 60 יום או עד שנה, תוך הצגה של כרטיס טיסה חזור. על כן, הפעולה הראשונה בתכנון הטיול היא כמובן להוציא ויזה להודו. כיום ניתן להוציא ויזה באופן קל ופשוט, זאת בזכות חברת visa4u. כל מה שעליכם לעשות הוא לצלם תמונת פנים עדכנית שלכם, למלא את הטופס המקוון באתר ולאחר כ 3-5 ימים תוכלו לקבל את הוויזה ישירות לתיבת המייל שלכם. חשוב לזכור כי מעבר לוויזה, הרשויות בהודו מחייבות הצגת כרטיס חזור לארץ ועל כן חשוב להדפיס את הוויזה כמו גם את הכרטיס טיסה חזרה לארץ, גם אם אתם מתכננים טיול ארוך וגם אם מתכונן טיול קצר.

 

תכנון הוצאות תקציב מקדים – לטובת הצלחת הטיול בהודו

הודו היא מדינה זולה מאוד אשר נחשבת בגדר גן עדן בעבור אוהבי הקניות, זאת משום שבשווקים ובחנויות במדינה ניתן למצוא עשרות פריטים לקנייה, הכוללים בין היתר תבלינים, קייס לטבק, תיקים, סבונים, דברי מתיקה, בגדים, תכשיטים  וכו'. מדובר בעלויות נמוכות ביותר לכל חובבי השופינג, כמו גם העובדה כי המלונות בהודו והאוכל נחשבים לזולים מאוד. על כן, בתכנון המקדים חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם ולהתאים אותו לצרכים הנדרשים. בנוסף, תכנון מקדים של הטיול בהודו מחייב אתכם גם לבחינה מדוקדקת של הנסיעות בהודו, אשר הן ארוכות מאוד. על כן התקציב שלכם צריך להיות מותאם הן לנושא הקניות, האוכל והמחייה הכללית והן לנושא הנסיעות – לרוב תידרשו לקחת טיסות פנים אשר עלותן יכולה להגיע למאות דולרים, ולכן חשוב מאוד לתכנן את התקציב שלכם בהתאם לנסיעות, לאזורים ולשווקים בהם אתם עומדים לטייל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש