נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקון הסמארטפון שלך – כיצד תוכל לזהות מוכר אמין

תיקון הסמארטפון שלך - כיצד תוכל לזהות מוכר אמין

הסמארטפון הפך לחברו הטוב ביותר של האדם, ואנחנו לא יכולים להסתדר בעולם המודרני בלעדיו. אבל כמו הרבה דברים אחרים, גם הסמארטפון לא חסין מפני פגיעות ובלאי. אם הטלפון הנייד שלכם התקלקל או ניזוק מסיבה זו או אחרת, חשוב מאוד למצוא מוכר אמין שיתקן אותו.

כאשר אתם מפקידים את המכשיר שלכם אצל איש מקצוע מתאים – אתם יכולים להרגיש בטוחים שהוא יתוקן באופן הטוב ביותר ובמחיר הוגן. אז איך אפשר לזהות מוכר אמין לתיקון סמאטרפון?

 

תחקיר אצל חברים ובאינטרנט

אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות בעת תיקון אייפון או מכשיר אחר הוא לשאול חברים, משפחה וקולגות על אנשי מקצוע שהם תיקנו את המכשירים שלהם אצלם. חוויה חיובית מיד ראשונה היא עדות טובה לכך שהמוכר אכן אמין ויכול לתקן את המכשיר שלכם.

אם אין לכם המלצות מאנשים קרובים, אפשר לחפש גם ברשתות החברתיות ובאינטרנט. חפשו דירוגים והמלצות על אנשי מקצוע בסביבתכם. אם יש מוכר לו יש המון חוות דעת חיוביות, סיכוי גבוה שאכן מדובר באדם אמין שאפשר להיעזר בשירותיו.

תחקיר אצל חברים ובאינטרנט

בדיקת המכשיר ואבחון הבעיה

איש מקצוע אמין לתיקון הוא אחד שייבחן את המכשיר שלכם באופן מדוקדק ויאבחן את הבעיה והמקור שלה, בלי לנסות להציע לכם תיקונים שאתם לא צריכים- אלא רק מה שיפתור את הבעיה ממנה המכשיר סובל. לדוגמה, יש מוכרים שיגידו שצריך להחליף את כל המכשיר כשכל מה שנדרש הוא החלפת סוללה לאייפון.

חשוב להיות קשובים ולסמוך גם על תחושות הבטן שלכם, ולבקש פירוט של הבעיה ודרכי הפתרון. אם המוכר לא ירצה לתת לכם פרטים נוספים, סיכוי גבוה שהוא עובד עליכם ורק רוצה לקחת מכם כסף.

 

אחריות על התיקון

דבר נוסף שיכול לעזור לכם לזהות אמינות הוא האחריות שמוצעת על התיקון. כחלק מהשירות, מוכר אמין המון פעמים יציע לכם לחזור במידה ויש בעיה ולא לגבות על זה מחיר נוסף. האחריות הזו יכולה לספק לכם שקט נפשי למקרה שאותה הבעיה תחזור על עצמה זמן קצר לאחר התיקון.

אחריות על התיקון

שימוש בחלקים מקוריים

איכות ירודה או חלקים מזויפים עלולים לסכן את הטלפון והביצועים שלו. מוכר אמין יידע להשתמש בחלקי חילוף מקוריים או בכאלה שהם באיכות גבוהה מיצרנים להם יש מוניטין בתחום. שאלו את המוכר על מקור חלקי החילוף וודאו שהוא אכן שקוף לגבי האיכות של החלקים האלה.

 

שקיפות במחיר

היזהרו ממוכרים שמספרים הערכות מחיר מעורפלות או כאלה שקופצות ומשתנות במהירות. איש מקצוע בתחום תיקוני הטלפון צריך להציע לכם תמחור ברור ושקוף עבור העבודה, חלקי החילוף הנדרשים ועוד. לפני שאתם שולחים את הטלפון לתיקון בקשו הצעת מחיר ברורה, וכך תוכלו לדעת שמדובר באיש מקצוע אמין וגם למנוע עלויות בלתי צפויות ופתאומיות.

תיקון הסמארטפון שלך - כיצד תוכל לזהות מוכר אמין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי