נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תוספים שימושיים בבניית אתר לעסק

איש דיגיטל

בין אם אתם משתמשים בפלטפורמה עצמית לבניית אתרים או אתם נעזרים בשירותיה של חברה מקצועית לבניית אתרים לעסקים חשוב שתכירו את מגוון התוספים שניתן לשלב באתר שלכם.

שימוש בתוספים שכאלה יספק לאתר שלכם יתרונות רבים ומגוונים.

כך למשל תוספים מסוימים יוכלו לשדרג את חווית המשתמש של הגולשים באתר שלכם, לספק לכם מידע חיוני על לקוחות פוטנציאלים ואף למנוע כשלים ותקלות מצערות באתר.

המדריך הבא יחשוף בפניכם את סוגי התוספים השימושיים ביותר שכדאי לכם להכיר.

 

תוספי אבטחה

יש סיבות רבות לכך שתרצו להגן על האתר שלכם, אתר לא מאובטח עלול לשמש בכדי לדלות מידע פרטי על העסק שלכם או להיות חשוף למניפולציות של גורמים עוינים. בעזרת התוספים הנכונים תוכלו לאתר פרצות אבטחה פוטנציאליות, להגן על המידע הפרטי שיושב על השרתים שלכם ולמנוע שימוש לרעה באתר שלכם.

 

תוספי סטטיסטיקה

מי הגולשים באתר שלכם? האם הם הגיעו אליו דרך מנוע חיפוש או קישור שמישהו שלח להם? כמה זמן הם מקדישים לכל עמוד? התשובות לשאלות שכאלה עשויות לספק לכם מידע משמעותי אשר יאפשר לכם לאפיין טוב יותר את קהל היעד שלכם, את צורות השיווק המתאימות לעסק שלכם ואת התוכן שכדאי לכם להעלות לאתר. תוספים אשר יספקו לכם מידע חיוני שכזה יאפשרו לכם לקחת את העסק לרמה הבאה ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם בצורה מושכלת.

 

איתור קישורים שבורים

תמונה שלא עולה, סרטון שלא מנגן או קישור שבור עלולים ליצור תחושת תסכול בקרב הגולשים ולפגוע קשות בחוויית המשתמש באתר שלכם. יחד עם זאת איתור ותחזוקה של כל אותם תקלות עלולה להיות משימה סיזיפית למדי ולעיתים אף לא אפשרית במיוחד אם יש לכם אתר אינטרנט גדול גדוש בתוכן. למקרים כאלה יש תוספים אשר כל מטרתם היא לזהות תקלות כאלה בתוכן של האתר כך שתוכלו להיות בטוחים כי חווית המשתמש של הגולשים שלכם נשמרת.

 

כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות

זה לא סוד שחלק ניכר מהתוכן שאנחנו צורכים היום מגיע אלינו דרך הרשתות החברתיות. בהתאם לכך, אם אתם רוצים שהאתר שלכם יזכה לחשיפה מספקת קידום באמצעות מנועי חיפוש אינו פתרון מספק וכדאי מאוד שתערכו כדי להתאים את האתר שלכם לרשתות החברתיות השונות. כיום יש תוספים שמאפשרים לשתף עמוד באתר דרך ווטסאפ או אפילו לעשות לייק דרך פייסבוק. ניצול נכון של תוספים שכאלה יאפשר לעסק שלכם להיות רלבנטי ולהיחשף לקהל יעד גדול יותר.

אז גם אם כבר יש לכם אתר לעסק שלכם או שאתם רק בתחילת הדרך ועדיין נמצאים בשלבי התכנון המוקדמים חשוב שתכירו את סוגי התוספים השונים ותעזרו בהם בכדי למצות את המקסימום מהאתר שלכם. שימוש נכון בתוספים יוכל להועיל מאוד לעסק שלכם ומומלץ להקדיש לנושא מחשבה ובעת הצורך אף להיעזר במומחים.

 

קנייה וירטואלית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל