נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כדאי שתדעו על ביטוח בריאות?

תדעו בריאות ראשית

מי מאיתנו לא רגיל לשמוע, כבר מגיל צעיר, עד כמה הבריאות היא הכול בחיינו? אומנם זה נכון שאנחנו שומעים זאת מאז ומעולם וברמה כזו או אחרת מבינים את זה, אך עד שאנחנו לא נתקלים בבעיה כלשהי לא ברור לנו עד כמה זה נכון. הבעיה והקושי בבריאות לא חייבים להיות שלנו באופן אישי כדי שנבין את משמעות הדברים, שכן לעיתים מספיק שאדם קרוב יחלה כדי שהדברים יכנסו לפרופורציות מבחינתנו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, חשוב שתדעו: יש הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי לדאוג לבריאות שלכם. מעבר לכך שכדאי לאכול בריא, לא לעשן ולעשות הרבה ספורט, חשוב מאוד לדאוג שגם יהיה לכם ביטוח בריאות והאמת היא, שעדיף שהוא יהיה כמה שיותר מקיף. אומנם זה נכון שביטוח בריאות לא יעלים את המחלה או את הכאב, אך פעמים רבות זו תהיה הדרך היחידה שלנו לממן תרופות, טיפולים וניתוחים. לכן, למרות שכולנו מבוטחים בביטוח הלאומי ובקופות החולים השונות, זה עדיין לא משתווה לביטוח בריאות פרטי, אז למה אתם מחכים?

תדעו בריאות

בחירת חברת הביטוח שלכם

ממש כפי שיש הרבה מאוד חברות ביטוח שאצלן תוכלו לעשות ביטוחים לקראת נסיעות לחו"ל או ביטוחים לרכב, כך ניתן לראות גם שיש הרבה מאוד חברות ביטוח שאצלן תוכלו לעשות ביטוחי בריאות. עם זאת, האם אתם באמת מאמינים שבכל מקום תקבלו את הטוב ביותר שיש? והאם בכל חברת ביטוח יציעו לכם פוליסה שתתאים לכם ביותר? התשובה היא כמובן לא. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק תחילה את השטח ולראות על מה אתם חותמים, מה כוללת הפוליסה והאם המחירים נוחים. אם תהיתם איך יכול להיות שמאותה חברת ביטוח אתם מקבלים הצעת מחיר שונה לעומת השכן שלכם, כדאי שתדעו שיכולים להיות גורמים שונים שישפיעו על הצעת המחיר. לדוגמא: הגיל שלכם, השאלה האם אתם מעשנים או לא ובעיקר – המצב הבריאותי שלכם טרם החתימה על הפוליסה. לכן זה טבעי שאפילו אם מדובר על שני אנשים בני אותו גיל, כל אחד יקבל הצעת מחיר אחרת מחברת הביטוח שאליה הוא פונה.

אמינות ושירות

מעבר לשאלת המחיר, כמובן שכאשר אתם מחפשים לכם חברת ביטוח אמינה לביטוחי בריאות מסוגים שונים, כדאי יהיה לבדוק את אמינות החברה, את הוותק שלה ואת השירות. יש אינספור סיפורים על חברות ביטוח שבסופו של דבר, כאשר לקוח היה צריך את עזרתן, הן עשו הכול כדי לא לסייע. לכן, אם אתם רוצים להימנע ממצב כזה ואם אתם רוצים להבטיח שכן תקבלו סיוע בעת הצורך, חשוב שתבדקו אל מי אתם פונים. חברת הביטוח שבה אתם רוצים להיות מבוטחים צריכה להיות מקצועית, אמינה וגם להגיע עם לא מעט שנים של וותק, כי זה מה שאומר שבסופו של דבר יהיה לכם עם מי לדבר ועל מי לסמוך. לכן, ממש כפי שלא תחתמו על פוליסה מסוימת בלי לבדוק מה היא כוללת, כך גם לא כדאי לחתום מול חברת ביטוח כזו או אחרת בלי לבדוק לגביה כל מה שאפשר. אחרי אינספור בירורים בתחום תגיעו למסקנה אחת ברורה: שחברת אבנר ביטוחי בריאות היא הכתובת הנכונה עבורכם. לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מהטוב ביותר, לדעת שיש מי שיעזור לכם בעת צרה ולהיות בטוחים שעשיתם צעד חכם, כדאי יהיה לקבוע פגישה עם נציגי חברת הביטוח הזו עוד היום. אל תדחו את הדברים כי אין לדעת מה יוליד יום ומתי תזדקקו לשירותיה של חברת הביטוח שלכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים
ביטוח רכב

אחרי התלבטות לא קצרה הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות רכב חדש? ואולי זה הרכב הראשון בחייכם? אם כך, חשוב