נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תביעה בגין נזקי צנרת – מה ניתן לעשות?

תביעה בגין נזקי צנרת

נזקי צנרת הם בין הנזקים השכיחים ביותר בבתים פרטיים ובדירות, כאשר עלויות התיקון של נזקים אלו יכולות להגיע לאלפי שקלים ואף יותר. בהתאם לכך, אנשים רבים רוכשים ביטוחי דירה שונים, המכסים בין השאר נזקי צנרת, אך לעיתים, עם קרות מקרה הביטוח אנחנו נתקלים בקשיים וסחבת, איתם ניתן להתמודד באמצעות תביעת נזקי צנרת

 

חשיבות הטיפול בנזקי צנרת

את נזקי הצנרת, המהווים את אחד מהנזקים השכיחים ביותר בדירות מגורים, ניתן לזהות באמצעות סימנים חיצוניים, כמו עובד, סימני רטיבות, קילופי צבע ועוד וכן באמצעות חשבון מים חריג למדי. כך או כך, כאשר עולה החשד כי קיימת בעיה בצנרת, חשוב לטפל בה בהקדם.

גם אם נזקי הצנרת אינם נראים משמעותיים במיוחד, התרשלות ועיכוב בגילוי ו/או בטיפול עצמו בנזקי הצנרת, עלול לגרום לבעיות חמורות בהחלט, דוגמת פגיעה משמעותית בתשתית הצנרת ופגיעה ביסודות הבניין, כך שעלויות הטיפול יהיו יקרות במיוחד. כדי להתמודד עם תופעה זו, אנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח דירה מתאימות.

 

יש ביטוח דירה – אז מה הבעיה?

פוליסות הביטוח השונות אכן נועדו להבטיח לנו שקט נפשי עם קרות המקרה הביטוחי, אך לצד תשלומי הפרמיה הקבועים, לא אחת אנחנו מגלים כי תהליך מימוש התביעה מול חברות הביטוח הוא תהליך מתיש ומסורבל, המצריך לעיתים מעורבות של עורך דין נזקי מים השולט בדיני הביטוח ודרכי ההתנהלות המקובלות מול חברות הביטוח.

 

תביעת נזקי צנרת עם עורך דין נזקי מים

כפי שראינו, תביעת נזקי צנרת צריכה להיות מטופלת במהירות וביעילות ולכן, כדי למנוע מראש קשיים וסחבת בתביעת נזקי צנרת מול חברות הביטוח, חשוב ומומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין נזקי מים מקצועי ומנוסה בתחום.

עורך דין נזקי מים יבדוק היטב את תנאי הפוליסה שרכשתם, לרבות החריגים והסייגים שימנעו מחברת הביטוח לשלם לכם את הפיצויים וכן יספק לכם שירותים מקיפים ונלווים, כמו בדיקת מקור הנזילה על ידי איש מקצוע מומחה, כך שתוכלו לקבל פיצוי מקסימלי.

 

מה ניתן לעשות במקרה שתביעת נזקי הצנרת נדחתה?

אנשים רבים ממהרים להגיש את תביעת נזקי הצנרת שלהם כנגד חברת הביטוח, מבלי להתכונן לכך כראוי, באמצעות קריאת תנאי הפוליסה, סכום ההשתתפות העצמית הנדרשת, תיעוד הנזק ועוד, ומסתכנים בפיצויים נמוכים משמעותית מהמגיע להם ואף בדחיית התביעה.

גם במקרים של דחיית תביעת נזקי הצנרת על ידי חברת הביטוח, ניתן יהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין נזקי צנרת, אשר יבחן היטב את המקרה, יפעל לקבל חוות דעת של אנשי מקצוע מומחים ולהגיש ערעור במידת הצורך.

 

לסיכום

השכיחות של נזקי צנרת ועלויות התיקון הגבוהות למדי, הביאו אנשים רבים לרכוש פוליסות ביטוח דירה מתאימות, אך עם קרות האירוע הביטוחי והדרישה לפיצויים, מגלים כי תהליך התביעה מתיש ומסורבל. לפיכך, מומלץ להיעזר בשירותיו של עו"ד נזקי צנרת מקצועי, שיפעל לקבלת פיצויים מקסימליים מחברות הביטוח.

תביעה בגין נזקי צנרת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג