נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שעונים לגבר 3 דגשים שכדאי לשים לב אליהם לפני רכישה

תכשיט

עד לתקופה שבה פרצה מלחמת העולם הראשונה, שעוני היד נחשבו לסוג של אביזר רק בשביל המין הנשי.

אך עם להט הקרבות, החיילים גילו ששעון כיס אינו שימושי יותר, ואז חדר שעון היד לעולם של המין הגברי.

בתום מלחמת העולם הראשונה, נסללה דרך חדשה של שעונים לגבר כחלק ממנהגי האזרחות גם.

בהתחלה היה הדבר כלעג בעיני הציבור, בתור טרנד אווילי, ואז הם הפכו לנורמה של ממש, מה שהאפיל  על שעוני הכיס.

הציניקנים שמבניכם בוודאי יטענו, כי אין מקום כיום לשעוני יד לגברים, משום שאפשר ככלות הכול לבדוק מה השעה בטלפון הנייד, אבל יש בו

הרבה מעבר לכך, ואם תמשיכו לקרוא, תגלו – שעונים לגבר 3 דגשים שכדאי לשים לב אליהם לפני הרכישה.

 

האם חשוב להבין איך שעונים לגבר עובדים?

ברור מאליו כי חשוב שתבינו איך בדיוק שעונים לגבר או לחלופין שעונים לנשים עובדים. אז מדוע השעונים מתקתקים? ובכן, הדבר נובע מחתיכה של ערכה חשובה מאוד, שמכונה התנועה, ויש שמכנים אותה הקליבר. זאת התנועה או המנגנון שבתוך השעון לגבר. לפעמים יהיה זה מנוע מסובך שבזכותו השעון יסתובב, ויש כל מיני סוגים של תנועות, כמו למשל – קוורץ. בו הן מוסדרות באמצעות חתיכה של קוורץ, כאשר סוללה מדויקת מפעילה אותה. הם פרצו לחיינו במהלך שנות השבעים, מה שהרים הרבה גבות, משום שהמון מותגים כבר ייוצרו באופן מדויק, כמותי וזול יותר. ואם נדון על התנועה המכנית, כי אז יש פיתול באופן ידני, אך מרביתו בזמנינו אנו אוטומטי. השעון לגבר שנבנה באופן ייעודי, מטרתו לרתום סוג של אנרגיה קינטית. באופן הזה שבכל אימתי שתזיזו את מפרק כף היד שלכם, התנועה תישאר בהפעלה.

האם יש להתחשב במסגרת התקציב לפני רכישת שעונים לגבר?

המצב הכלכלי במדינת ישראל ובעולם כולו איננו פשוט, מה שגורם לצרכנים לחשוב פעמיים לפני כל רכישה, ורכישה של שעונים לגבר איננה שונה מכך. יש המון מותגים של שעונים לגברים כיום, כל אחד נושא בחובו עלות שונה. זה די חביב לקנות שעון לגבר שישקף נכונה את הסגנון האישי ואת האישיות שלכם, אבל זה הרבה יותר חביב שלא יותאם למסגרת התקציב שלכם. עם זאת, אין להתפשר על האיכות שלו, ושעון איכותי נאמד לפחות באלפיים ₪, ולכיוון מעלה. תהיה זאת השקעה מעולה לשיפור המיתוג האישי שלכם, ומשהו יקר ערך להשאיר לדורות הבאים.

מה המשקל של פרופורציות ברכישת שעונים לגבר?

יש משקל רב להיבט של הפרופורציות ברכישה של שעונים לגבר. הפרופורציה היא שם המשחק בבחירה של השעון לגבר שיחמיא לסגנון האישי שלכם, ולא ייראה כתלוש מן המציאות על גבי היד שלכם. במידה ופרק כף היד שלכם קטן למדי, כי אז תבחרו בשעון לגבר שיש לו רצועות דקות ומשטח של פנים באופן יחסי קטן. מאידך, במידה ופרק כף היד שלכם גדול למדי, כי אז תבחרו בשעון לגבר עם משטח פנים גדול יותר, שייראה עליכם יותר מחמיא, וכמובן הרבה יותר פרופורציונלי.

שעון עם רצועת עור

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
תכשיט זהב
כיצד לבחור טבעת אירוסין?

חתנים רבים המתכוונים להציע נישואין לבחירת לבם, מתמודדים עם השאלה כיצד לבחור עבורה טבעת אירוסין שתתיישב עם טעמה האישי?