נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 סוגים של שלטים מעוצבים ואופנתיים לבית

שלט מתכת

השוואה בין סוגים שונים של שלטים מגלה הבדלים בין סגנונות העיצוב, הגודל, הטעם האישי והמחיר. אז איך בוחרים את השלט המתאים ומה היתרונות של כל אפשרות? הנה מה שכדאי לדעת כדי להשאיר רושם ראשוני בלתי נשכח על החברים והאורחים, בחירה נכונה של שלט לבית דורשת השוואה בין דגמים וסגנונות עיצוב שונים.

השוואה כזו יכולה גם לכלול בתוכה התייחסות לשאלת התקציב, כי הרבה תלוי בשאלה כמה כסף מוכנים להשקיע. מעבר לכך, יש מטבע הדברים הבדל בין שלט שאותו רוצים לקנות לדירה או לבית של עצמנו – לבין שלט שאותו נקנה לחברים, קרובים ובני משפחה. הנה למשל כמה הבדלים בין סוגים שונים של שלטים והאופן שבו כדאי להתייחס אליהם לעומת האלטרנטיבות:

 

  1. שלט בטון טבעי

בטון הוא חומר גלם מושלם עבור שלט מעוצב לבית פרטי או לדירת מגורים. קודם כל, הוא עמיד בפני בלאי ושחיקה, נראה מעולה, קל לתחזק אותו ומייצר רושם ראשוני בלתי נשכח. בעידן שבו אי אפשר לקבל הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי, הבטון חייב לזכות בעדיפות. מעבר לכך, סגנון העיצוב של הבטון מתכתב עם מאפיינים מודרניים ולכן הוא מוכיח את עצמו גם בדירות קטנות וגם בבתים גדולים וצמודי קרקע.

 

  2. מספר כפרי לבית

אפשרות אחרת לשלב שלט מעוצב בכניסה לבית היא להתמקד במספרים ולא בטקסט. במקום לכתוב על השלט את שם המשפחה או את השמות של הדיירים, מסתפקים ברישום של המספר בלבד. זהו סגנון כפרי יותר של שלט מעוצב, הוא מתאים בעיקר לבתים פרטיים או לדירות בבנייני מגורים משותפים ואפשר לבחור אותו לפי העדפות אישיות.

 

  3. שלט בהתאמה אישית

התאמה אישית של שלט הופכת אותו לפריט אמנות לכל דבר ועניין. את ההתאמה האישית אפשר לבצע בשלטים שמעוצבים מבטון, עץ או בשילוב בין חומרי הגלם השונים. השלט בהתאמה אישית מתאים למי שרוצים לשלב אלמנטים מיוחדים על גבי התוצר הסופי, או בכל מקרה שבו מעוניינים לשלב טקסטים או מסרים ספציפיים. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום כדי לעצב שלט בהתאמה אישית במידות הנכונות.

 

  4. שלט מתכת

יש גם אפשרות של שימוש בשלט מתכת. ברוב המקרים משתמשים בפח או באלומיניום כדי לייצר את השלט הזה, אבל הוא פחות מרשים בהשוואה לשלט מבטון. מנגד, שלט מתכת יכול להתאים לדירות שכורות או לתקופות קצרות בלבד. כמו כן, הוא משתלב לפעמים בחדרים פנימיים – כמו למשל בדלת של הילד או התינוק.

 

  5. שלט עץ

שלטים מעץ הם חלק בלתי נפרד מרשימת האפשרויות. היתרון של העץ בא לידי ביטוי בעיצוב בסגנון כפרי וקלאסי, בעוד החיסרון הוא עמידות מוגבלת בפני גשם, משקעים או אפילו אחוזי לחות וטמפרטורות גבוהות.

שלט בטון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב