נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כולל שירות של עורך דין רשלנות רפואית?

עורך דין רשלנות רפואית

כדי לקבל טיפול מאיש צוות רפואי, אנחנו נדרשים להאמין בו ברמה שניתן לו לגעת בנו ובמידת הצורך גם להרדים אותנו ולנתח. אחת הסיבות לכך שההתמסרות הזו קלה יחסית נעוצה בכך שאנחנו מאמינים שהרופאים יפעלו על פי אמות המוסר שלהם, על פי הדרישות המקצועיות מהם וגם על פי החוק.

כאשר אנחנו נתקלים במצב שונה, שבו ההתנהגות של הצוות הרפואי מובילה לרשלנות רפואית ולנזק, אנחנו מתקשים לעתים לקבוע האם מדובר במקרה של רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינו. התשובות נמצאות אצל עורך דין שמומחה בתחום הרשלנות הרפואית.

 

מה זה רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא תיאור מצב שבו נגרם לחולה נזק, כתוצאה מטיפול רפואי שאינו מתאים להנחיות ולשיטות הנהוגות והסבירות במקרה דומה. לא כל מקרה שבו נגרם לחולה נזק, גם תוך כדי אשפוז או הליך רפואי הוא מקרה של רשלנות רפואית. הרפואה עוסקת בבני אדם ובשל כך היא כרוכה תמיד בסיכונים אפשריים, בסיבוכים, בטעויות ובטיפולים שאינם עובדים כמצופה, ולצערנו גם במקרים של נזקים חמורים אבל רשלנות רפואית תקבע רק במקרה שבו הייתה חריגה של איש המקצוע מהפרקטיקה הסבירה והמוכרת בתחום. התשובה נמצאת אצל עורך דין מומחה כמו עו"ד רשלנות רפואית ישר יעקבי.

 

עורך דין מומחה ברשלנות רפואית

ממש כמו בעולם הרפואה בו התואר "רופא" כולל מומחים בתחומים שונים ויש ביניהם רופאי משפחה, מנתחים ורופאים קרביים, שפועלים בשטח, כך גם בעולם המשפטים – לכל תחום יש מומחים שמכירים את התחום על בוריו ויידעו להעניק לכם את הייעוץ ואת השירותים באופן המקצועי והמוצלח ביותר.

בחירה בעורך דין רשלנות רפואית, אתם שוכרים למעשה את מומחיותו – מומחה כזה יוכל לייעץ לכם בביטחון, יוכל לרתום לטובתכם את ניסיונו בתחום, יכיר היטב את החוקים הרלוונטיים ואת הפסיקה ויידע להשתמש במידע לטובתכם וחשוב לא פחות – לעורך דין מומחה יש גישה לאנשי רפואה שיכולים ומוכנים למסור חוות דעת מקצועית בבית המשפט.

 

שירותים שמעניק עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין מומחה לרשלנות רפואית ילווה אתכם החל משלב הייעוץ הראשוני, בו ייקבע האם ישנה עילה לתביעה ועד לסיום הטיפול בתיק, יסתיים במה שיסתיים. בין השאר, תקבלו מעורך דין מומחה לרשלנות רפואית שירותים של בדיקת התיעוד של מהלך הטיפול הרפואי שניתן, הכנת התביעה כולל חוות דעת מקצועית רפואית נדרשת, ניהול משא ומתן עם הנתבעים, לאורך ניהול התיק, ייצוג בבית המשפט והגשת ערער, במידת הצורך.

 

טיפים לבחירת עורך דין רשלנות רפואית

לאחר שהבהרנו את החשיבות בבחירת עורך דין מומחה בתחום הרשלנות הרפואית כדי שינהל עבורכם את התביעה, נציע כמה דגשים לגבי בחירה של עורך הדין הנכון:

  • בדקו ושאלו על הניסיון של עורך הדין בניהול תביעות דומות וכן על מידת ההצלחה שנחל בהליכים כאלה.
  • קבלו המלצות ממקורות אמינים – דמויות מוכרות בפורומים מקצועיים או ברשתות החברתיות, מכרים, חברים ובני משפחה.
  • ערכו מחקר על עורכי דין מוכרים ומצליחים בתחום וערכו פגישות עם מספר עורכי דין לפני התחייבות.

עורך דין רשלנות רפואית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג