נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שארם א-שייח' – הפנינה הכי יפה שאתם לא מכירים בסיני

חוף ים

בדרום הפנינסולה, כמעט בקצה, תוכלו למצוא את שארם א-שייח, שנקראה בעבר אופירה כאשר הייתה בבעלות ישראל. שארם א-שייח היא עיר הנופש המוכרת ביותר בסיני בשל מיקומה הגיאוגרפי הנוח למגיעים מאירופה או ממצרים. בשארם א-שייח ישנו נמל תעופה בינלאומי, ועל כן היא הנקודה הראשונה אליה מגיעים רוב התיירים, ובשל כך הפכה לעיר מפותחת ונוחה שיש לה המון מה להציע. לנו, הישראלים, היא נראית מעט רחוקה כיוון שהיא נמצאת שלוש וחצי שעות נסיעה מהגבול, אך זו היא עיר ייחודית אשר שווה לעשות את המאמץ על מנת להגיע אליה (ולמי שבאמת לא מסתדר עם הנסיעה הארוכה, תמיד תוכלו לטוס לשם).

 

אזורי התיירות בשארם א-שייח'

שארם מתחלקת לשלושה איזורים עיקריים המחוברים על ידי טיילת ארוכה ומפוארת שתציע לכם מגוון חנויות, מסעדות ובארים:

  • מהעיר העתיקה ועד החלק הדרומי – אזור שמאופיין בשוק צבעוני עם מגוון מזכרות, פסלים, ריהוט ובגדים, חנויות שונות, מסעדות ובארים. זהו האזור הזול יותר ללון בו בשארם א-שייח.
  • מפרץ נעמה – אזור מלא חופים קסומים (חלקם בתשלום), בתי מלון יוקרתיים ומסעדות רבות. זהו האזור ה"מערבי" יותר של שארם א-שייח'.
  • מפרץ הכרישים – אזור שהוא למעשה כפר נופש עם מלונות יוקרתיים המציעים אירוח של פנסיון מלא וצלילות. למי שבא לשארם א-שייח' על מנת להנות מהצלילות זהו האזור המועדף בשל מועדוני הצלילה הטובים שבו, ואתרי הצלילה הנמצאים קרוב אליו.

 

מה עושים בשארם א-שייח'?

שארם א-שייח מושכת אליה תיירים מסיבות רבות. זוהי עיר מאוד תרבותית ותוכלו למצוא בה ועידות וקונגרסים רבים בשלל נושאים, הצגות, קונצרטים ומופעי תרבות ואומנות. שארם א-שייח היא למעשה עיר מרכזית כה חשובה שהתקיימו בה לא מעט שיחות שלום בין ישראל, מצרים והרשות הפלסטינית.

אחת הסיבות העיקריות בגללה תיירים פוקדים את שארם א-שייח' היא אתרי הצלילות המרהיבים ביופיים מו מפרץ הכרישים, ראס מוחמד, ראס אום סיד, ראס נצרני, הגנים, אמפורס ועוד. הצלילות בשארם א-שייח הן מהיפות בעולם בזכות המים הצלולים, הראות המעולה והשוניות הצבעוניות, ואף ביקור בשארם לא שלם בלי ספארי צלילה שבו ניתן לראות את כל היופי הזה מתחת למים.

שארם א-שייח' היא גם מקום בסיס ממנו ניתן לצאת לטיולי יום לאתרים המיוחדים באזור כמו ג'בל מוסא (שעל פי המסורת רבים מאמינים שהוא הר סיני בו ניתנה התורה למשה), ג'בל אום שומר (ההר השלישי בגובהו בסיני), האי טיראן (אשר סביבו תוכלו למצוא שמורות אלמוגים מהממות ביופיין ואפילו סירה טרופה) וראס מוחמד (שמורה טבעית בקצה של הפנינסולה בה הצלילות הן מהיפות ביותר בעולם).

מבחינת נוחיות תוכלו למצוא בשארם א-שייח בנקים, בתי חולים, שדה תעופה, חנויות נוחיות ועוד.  ישנן סוכנויות טיולים רבות אשר פועלות בעיר כך שתוכלו להגיע בוודאות לכל האטרקציות שתרצו לחוות בנוחיות מקסימלית. שארם א-שייח', כמו דהב, היא עיר עם תיירות מכל העולם, כך שאם בא לכם באמת להרגיש בחו"ל כשאתם בסיני ולא רק לשמוע עברית בכל מקום, שארם א-שייח' היא עיר נהדרת המשלבת בין הרוגע של סיני, לאטרקציות רבות בים סוף הפלאי, לתיירות בינלאומית ונוחיות של עיר. היא מתאימה לכל גיל וכל הרכב, בין אם אתם משפחה, חברים או מטיילי סולו, ואת כל המידע אודותיה ניתן למצוא היום ברשת בקליק אחד על העכבר. בין אם ביקרתם בה בעבר ובין אם אתם מחפשים משהו חדש ושונה מחוץ לקופסה – שארם היא אופציה ששווה לכם לבדוק.

 

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי