נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשימת פריטים למעבר דירה

רשימת פריטים למעבר דירה

מעבר דירה הוא מעמד שמשבש את אורח החיים התקין למספר שבועות. הדברים שלנו לא נמצאים במקום הקבוע שלהם, הכל ארוז בארגזים והדירה היא בלאגן אחד שלם. בשביל להימנע מכעסים ותסכול גדולים, כדאי להכין רשימת פריטים למעבר דירה שיוכלו לסייע בהסתגלות הראשונית בדירה החדשה. עוברים דירה? המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

כל הבית ארגזים, ארגזים

רגע לפני שתערמו את החפצים שלכם בארגזים על גבי ארגזים, מומלץ לערוך רשימת פריטים למעבר דירה. בזמן שמעילים גדולים ואגרטלים מעוצבים יפגשו אתכם כנראה בשלב הפירוק, הרי שחולצות, מכנסיים, לבנים ומוצרי היגיינה הם בשימוש יום יומי אצלכם, ולכן כדאי שיהיו בהישג יד.

כדי לערוך רשימת פריטים למעבר דירה יעילה ואפקטיבית, כדאי לחשוב – מה משמש אותנו ביום יום? במה בטוח נצטרך להשתמש בימים הקרובים? מה כדאי שיהיה לנו נגיש? כדי להקל עליכם, נערכנו בעצמנו עם רשימת פריטים למעבר דירה שתוכלו פשוט לגזור ולשמור.

טיפים למעבר דירה

רשימת פריטים למעבר דירה

אז רשימת פריטים למעבר דירה מתחלקת לכמה סוגי חפצים – חפצים כלליים, חפצי לבוש, חפצי היגיינה, חפצי ניקוי וכלי עבודה.

בקטגוריית חפצים כלליים נכניס מספר חפצים שכדאי שיהיו בהישג יד למקרה הצורך – פנס, כלים חד פעמיים, מטען לפלאפון ותרופות למיניהן. כשמגיעים לבית חדש לפעמים יש תקלות תאורה, כלי המטבח עדיין לא מסודרים ובאופן כללי החפצים השימושיים יכולים לסייע לכם במידת הצורך.

רשימת פריטים למעבר דירה – חפצי לבוש וחפצי היגיינה

לבוש והיגיינה הם שני דברים שהם חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. בקטגוריית הפריטים הללו נכנסים כמה חפצים שהם הא'-ב' של ההתארגנות שלנו: מספר חולצות ומכנסיים, לבנים, פיג'מה, זוג נעליים וזוג כפכפים, וכן משחת ומברשת שיניים, מברשת שיער, דאודורנט ובושם.

תארו לעצמכם יום שנפתח לו מבלי שהחפצים האלו נגישים עבורכם. מסורבל, מעכב ולא נעים.

חפצי ניקוי וכלי עבודה

כשמדובר על חפצי ניקוי מדובר על חפצים בסיסיים כמו מטאטא, יעה, מגב, מטליות לחות ושקיות אשפה. כמובן שאין ציפיה שכל מוצרי הניקיון יהיו נגישים לכם, וכנראה שלא תשתמשו במסיר עובש למשל בימים הראשונים שלכם בדירה. אבל הציוד שכתבנו למעלה בהחלט יכול לשמש אתכם במקרה של כניסה לדירה מאובקת, או כזו שצברה אבק מתזוזת הארגזים והרהיטים.

גם כשמדובר על כלי עבודה מדובר על כלים בסיסיים כמו מקדחה, מסמרים, פטיש, ברגים, או בקיצור – הביאו איתכם את ארגז הכלים שלכם. סביר להניח שתרצו לתלות בדירה החדשה תמונות ולהתקין מדפים כדי להתחיל להרגיש בבית, והכלים האלו יכולים להיות יעילים ביותר על מנת לעשות זאת.

חברות הובלה

ואם במעבר דירה עסקינן, הכירו את חברת אירית הובלות. באתר של אירית הובלות תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם למעבר דירה, וכן הצעות מחיר על הובלות. היכנסו לאתר ותהנו משירות מקצועי ואמין iritmoving.biz.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו