נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רפואה פרטית בארץ

valelopardo / Pixabay

מכירים את זה שאתם מתקשרים לקופת החולים בשביל לתאם תור לבדיקה פשוטה ביותר ומוצאים את עצמכם ממתינים חודשים לתור?
בסופו של דבר, אתם שוכחים מקיומו של התור ולא מגיעים אל הבדיקה.
זהו מצב ידוע בקרב קופות החולים בארץ. למקרה שתהיתם, זו רפואה ציבורית וזהו היה הסבר קצר אודותיה.
אין צורך לפרט מעבר לכך בכל הנוגע לרפואה הציבורית, אנחנו כולנו חווים אותה על בשרנו ויודעים בדיוק מה היא כוללת ומה היא מאפשרת לנו, המבוטחים.

הרפואה הפרטית בארץ היא מוכרת פחות ואינה מתאימה לכל כיס. נהוג לקרוא לרפואה הפרטית בארץ 'שר"פ', שירות רפואי פרטי. בשירות זה המטופל יכול לבחור מיהו הרופא שיטפל בו בבית החולים. בדרך כלל מדובר בבחירה של רופאים מסוימים לקראת בדיקות חשובות או בעת ביצוע ניתוחים.

מה עליי לעשות כדי לקבל שירות רפואי פרטי בארץ? ואיך זה עובד?

לחסוך לא מעט כסף. בשירות רפואה פרטי, המטופל משלם תשלום נוסף מעבר לזה שהוא צריך לשלם לבית החולים הציבורי.
ההבדל בין רפואה ציבורית לבין רפואה פרטית מלבד התשלום, הינה העובדה כי מטופל ברפואה פרטית יכול לבחור את הרופא שיטפל בו, את מועד הטיפול והניתוח שלו. כאשר מטופל שמקבל טיפול דרך הרפואה הציבורית אינו יכול לבחור את מועד הטיפול, הרופא שינתח אותו וכו'. הוא נאלץ לקבל את תאריכי הבדיקות שמציעים לו ולרוב מדובר בתאריכים רחוקים מאוד שאינם ניתנים להקדמה (אלא אם כן יש שינוי חריג של ביטול ניתוח עבור אדם אחר).

כאשר מטופל בוחר להיות מטופל בבית חולים פרטי, כך שהוא בוחר בעצם בשירותי הרפואה הפרטית, הוא יכול לבחור כל רופא שהוא מעוניין שיטפל בו. הרופא יכול להיות בעל וותק רב או פחות מכך.

מטופלים שיכולים להרשות לעצמם לקבל טיפול דרך הרפואה הפרטית בארץ יכולים לקבל טיפול מהיר ויעיל.
אנחנו סבורים כי יצא לכם אי פעם בחייכם להזמין בדיקה דרך קופת החולים ולשמוע מבעד לטלפון כי תאריך הבדיקה הפנוי הקרוב ביותר הוא בעוד כחצי שנה ואולי אפילו יותר.
במקרים אלו, אתם יכולים לנסות לפנות לליבה של המזכירה ולבקש להיכנס לרשימת המתנה (אינם יודעים זאת, אבל יש לפניכם עוד עשרות ואולי אפילו מאות אנשים בתור לרשימה הזו).
במידה ויש לכם בדיקה שעליכם לבצע וקיבלתם הצעה לתאריך רחוק מאוד לביצועה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות לבצע את הבדיקה בתל אביב מדיקל סנטר בכתובת  https://tlvmed.co.il.

שם תוכלו לקבל שירות טוב והצעה לבדיקות בתאריך מוקדם (לא, אתם לא תצטרכו לחכות חצי שנה בשביל לשכוח שיש לכם בדיקה ובהמשך לגלות כי אירעה החמרה במצבכם).
ההמלצה שלנו היא לשים את הבריאות במקום הראשון גם אם זה דורש להוציא כספים מהחסכונות, בשביל מקרים כאלה שמרתם אותם.

רפואה פרטית בארץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.