נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 רעיונות למתנה לאמא שיש לה הכל

מתנות

כל ילד מכיר את הרגע הזה שבו אמא שלו אומרת לו "אני לא צריכה מתנה, יש לי הכול". יש ילדים שמאמינים לאמרה הזו ויש מי שפונים אל הרשת (כמוכם)  כדי לחפש רעיונות למתנות שמתאימות לאמא שכזו. אם הגעתם לכאן למטרה זו, דעו שערכנו עבורכם בירור מקיף וריכזנו במקום אחד את 3 המתנות הטובות ביותר לאמא שיש לה הכול.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את הרעיונות הטובים ביותר לאמא שיש לה הכול, ביקשנו מאנשים אקראיים ברחבי הרשת לספר לנו איזה מתנות הם קנו לאימהות כאלו. אנו מודים שלא חשבנו שתהיה היענות גדולה כל כך ובסופו של דבר די הופתענו. שכן, פנו אלינו לא פחות מ – 54 אנשים ששלחו לנו את הרעיונות שלהם. בחרנו את ה – 3 הטובים ביותר ואתם יותר ממוזמנים לקרוא אותם בעיון.

 

רעיון מספר 1 למתנה לאמא שיש לה הכול – שרשרת עם תליון אמא

אחת המתנות שהוצעה על ידי גולשים רבים (מעל 10 גולשים המליצו עליה) היא שרשרת עם תליון שכתוב עליו אמא. את השרשרת אפשר למצוא באתר עדן מתנות. כדי שתוכלו לדעת בדיוק במה מדובר, נתאר לכם את השרשרת כפי שתואר לנו על ידי הגולשים. זו שרשרת מזהב שיש עליה את התליון אמא ומתחתיו יש תליונים נוספים בצורה של לב ועליהם חרוטים שמות הילדים. תאמינו לנו, אם זו לא מתנה לאמא שיש לה הכל  אז אנחנו לא יודעים מה כן.

 

רעיון מספר 2 למתנה לאמא שיש לה הכול – מצית עם חריטה

אם אמא שלכם מעשנת ואתם רוצים שהיא תפסיק לעשן, אתם צריכים לקנות לה מצית עם הקדשה. הנה כמה רעיונות להקדשות למצית שהוצעו על ידי הגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך:

  • אמא, די עם הסיגריות
  • סיגריות גורמות לסרטן
  • אנחנו רוצים אותך איתנו לעוד הרבה שנים

יכול להיות שיש לאמא שלכם מצית אחת, שתיים או יותר. אבל מצית כזו אין לה.

 

רעיון מספר 3 למתנה לאמא שיש לה הכול – צמיד עם חריטה

הרעיון ה – 3 הוא צמיד עם חריטה. שכן, גם אם לאמא שלכם יש מיליון צמידים, כזה כנראה שאין לה. כדי שתמיד תוכלו להיות מול העיניים שלה, אתם צריכים לקנות לה צמיד ולחרוט עליו משהו למזכרת מכם. אפשר לבחור לחרוט פשוט "אמא" או לכתוב "אוהבים אותך, הילדים". כל דבר שתרצו יתאים כאן, העיקר שתעניקו לה צמיד אישי עם חריטה מכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הרעיונות הטובים ביותר למתנות לאמא שיש לה הכול. אז אם לאמא שלכם באמת יש הכול, כדאי שתדעו שאת המתנות האלו אין לה, בוודאות. כעת, נותר לכם רק לבחור את המתנה המתאימה ביותר מהמבחר שלעיל.

תכשיט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
שק אגרוף ראשית
מידע חשוב על בובות אגרוף

אגרוף הוא מענפי הספורט שתופסים יותר ויותר תאוצה בארץ בשנים האחרונות, כאשר גם מתאמנים שאינם מתאגרפים מקצועיים מוצאים את