נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רטבים טעימים לבשרים

סנדוויץ

המומחים של חברת d&s  – החברה המובילה בתחום גריל גז, גריל פחם ומעשנות מציגים לכם את הרטבים הטעימים ביותר אשר יהפכו את חגיגת הבשרים לחגיגה בלתי נשכחת.

רטבים טעימים לבשר

על מנת לספק לעצמכם כמו גם לאורחים בשר איכותי אין כל ספק כי המרכיב החשוב ביותר הוא גם הרטבים בהם תעשו שימוש. לאור העובדה כי כל בשר מקבל אחרת את הרטבים, ישנה חשיבות רבה להתייעצות עם מומחים לבשר וזאת על מנת כי הרטבים בהם אתם עושים שימוש הם הרטבים הטובים ביותר והמתאימים ביותר לסוג הבשר. לכן, המומחים של חברת די&אס בע"מ אשר מתמחים בגריל ומעשנות מציגים לכם את הרטבים אותם תוכלו להכין בעצמכם ובכך לקבל גריל כמו של מסעדה:

רוטב אדום

  • חרדל ודבש – חרדל ודבש מהווה את אחד הרטבים הטעימים ביותר לבשרים, וזאת לאור החריפות והמתקתקות אשר מתקבלת בו זמנית. על מנת להכין את הרוטב הזה מומלץ לרכוש חרדל איכותי מחנות אשר מתמחה בתחום כמו גם דבש מכוורת איכותית. לאחר ערבוב של שני המרכיבים (למיטבי לכת מומלץ להוסיף גם יין לבן) מומלץ לתת לרוטב כמה דקות להתגבש, ורק לאחר מכן למרוח על גבי הבשר.
  • ברביקיו – רוטב ברביקיו מאפשר לכם לקבל חריפות לבשר כמו גם טעמים עשירים. על מנת להכין רוטב ברביקיו כל שעליכם לעשות הוא לקחת בצלי שאלוט, פלפל אדום, פלפל חליפינו קטן, עגבניות, שמן קנולה, פלפל לבן, רסק עגבניות, ציר ירקות כמו גם אבקת בצל ולהוסיף פלפל ומלח. לאחר ערבוב כל המרכיבים יש למרוח אותו על הבשר, אולם יש לקחת בחשבון כי הרוטב הזה יכול להחזיק מעמד גם למשך שלושה חודשיים, בתנאי שאתם אכן מכינים את הרוטב ע"פ המתכון.
  • צ'ילי מתוק – בשר מאוד אוהב צ'ילי, ולכן מדובר ברוטב אשר מתאים מאוד לכל סוגי הבשר. ניתן כיום לרכוש רוטב צ'ילי מתוק או חריף בחנויות אשר מתמחות בתחום או להכין באופן עצמאי. להכנה ביתית יש לקחת חומץ אורז, סוכר לבן, מים, יין שרי, שלוש שיני שון כמו גם קורנפלור, להרתיח את כל הרכיבים ולאחר כ 15 דק' להוסיף את הקורנפלור ולהמשיך בערבוב. בתום מספר דקות כאשר תוכלו לראות כי הרוטב התגבש, ניתן להשתמש בו בעבור הבשר.
  • פסטו – אם אתם בעניין של כריכי בשר, אין כל ספק כי רוטב פסטו מהווה את הרוטב המושלם וזאת לאור העובדה כי הוא משתלב היטב עם בשר איכותי אשר נכנס לתוך מעטפת של לחם. כמו במקרה של הצי'לי המתוק ניתן לרכוש כיום במגוון רחב של חנויות כמו גם הסופרים פסטו טרי, או להכין בבית. ככה או ככה מדובר ברוטב מעולה אשר ישתלב נהדר עם מגוון רחב של בשרים, ובפרט אסאדו ואנטרקוט.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
אוכל לגורי כלבים
2 סוגי אוכל שגורי כלבים אוהבים

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפוסטים שעולים ברחבי הרשתות החברתיות ונוגעים לגורי כלבים בררנים. מסתבר שבעלי גורים