נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים לקרוא יותר ספרים? יש לנו פתרון

סיכומי ספרים

הקצב של החיים נהיה מהיר הרבה יותר מאשר בעבר. הכל קורה כאן ועכשיו, זה בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים, למשל – אם בעבר היינו צריכים להגיע לסניף הדואר הקרוב לביתנו, לעמוד בתור שעות, להתווכח עם אנשים רק כדי לבצע תשלומים או לשלוח מכתבים, אז זה די עבר מהעולם משום שכיום, ניתן לבצע תשלומים אונליין, לשלוח מייל למי שרוצים, אפילו לקצה העולם. 

גם בתחום העשרת הידע שלנו, הכול קורה מהר כך שאם אנחנו מעוניינים לקרוא ספר שמסקרן אותנו אבל אין לנו את הזמן לכך, אז היום קיים פתרון נהדר אשר מציע סיכומים של מגוון ספרים מכל העולם.

 

להדביק את הפער

הרבה מאוד פעמים יוצא לנו להיפגש עם אנשים שמדברים ביניהם על איזשהו ספר מעניין שכולם קראו אותו כבר, חוץ מאתנו. השיח מתנהל על כך שהספר מאוד מסקרן ופותח את קווי המחשבה לכיוונים אחרים.

בעוד שהשיחה הולכת ומקבלת "עובי" אנחנו מוצאים את עצמנו רק מקשיבים ולא חלק מהשיחה מה שגורם לנו לאי נוחות גדולה מאוד, ממש לתחושה של חוסר שייכות למקום על אף שמדובר במעגלי החברה שאנחנו רגילים אליהם. על כן, כיום מוצעת אלטרנטיבה מקסימה של סיכומי ספרים של מגוון רחב של סופרים מהארץ ומהעולם.

הסיכומים שנמצאים באתר כוללים את שמות הדמויות המרכזיות והמשניות, את הלך הרוחות של הספר וכמובן את העלילה שמתרחשת, בזמן מסוים, בעיר או מדינה מסוימת, בשנה מסוימת וכו'. כמובן שאת החוויה לא נוכל לקבל מסיכום אבל לפחות נוכל להישאר בתוך מעגל השיח עם החברים.

סיכומי ספרים

להיות במרכז העניינים כל הזמן ובכל מקום

העומס הנפשי, הרגשי והפיזי שמופעל עלינו בכל יום מחדש, לא נותן לנו את שלוות הנפש לפתוח ספר ולהתחיל לקרוא בהנאה. כולנו נמצאים בסוג של מרדף אחר פרנסה, ילדים, לימודים ועוד.

למרות שאנחנו אוהבים לקרוא ספרים, עדיין, הראש לא באמת יכול להכיל את הרוגע והמידע מהספר פשוט מסרב להיכנס. באתר של סיכומי ספרים אפשר בהחלט להתרשם מהמבחר המרשים שקיים הן מבחינת ספרים מרחבי העולם כולו אשר תורגמו כמו הסוד לעברית וכמובן ספרות ישראלית מקורית. לכן, אם הנכם יודעים מראש שבקרוב תיפגשו עם אנשים מסוימים שסביר להניח שידברו על ספרים, תוכלו גם אתם לעשות "שיעורי בית" מבעוד מועד ולהיכנס לאתרים הייעודים לסיכומים.

 

לסיכום

תוך 20 – 30 דקות נוכל לדעת מי זאת הדמות המרכזית של הספר, מה שמה, קווי אופייה, איך היא נראית, איך היא אוהבת להתלבש מה היא המדינה שממנה הגיעה, האם יש לה אחים או אחיות ופרטים אישיים וכללים שיובילו אותנו לעלילה המרכזית של הספר, מבלי לקרוא את הספר בכלל! הסיכום יכול לעיתים לתת לאוהבי הספרים, רמזים לקראת הסיפור, מעין קריצה למה שעתיד לקרות בספר.

קרא יותר ספרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי