נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רהיטים לבית במבצע

לוגו של מבצע

בין אם אתם עוברים לדירה חדשה ובין אם החלטתם לשפץ את הדירה הקיימת שבה אתם גרים כבר במשך כמה וכמה שנים, אחד הדברים שחשוב לרענן הוא את הרהיטים. רהיטים לבית כמו ספות, מיטות, שידות ועוד יכולים להוסיף ולתרום לעיצוב של הבית ולנראות שלו, ולכן חשוב להשקיע מחשבה בקנייה שלהם. בזמן שאנשים מסויימים מחליטים להשקיע כספים רבים בקניית רהיטים, דעו לכם שאפשר למצוא בקלות רהיטים לבית במבצע ולשלם עבורם מחירים אטרקטיביים ולקבל תוצאה לא פחות מרשימה.

 

"אמא, אני רוצה ארון חדש!"

אז הילד שהיה פעם בן 5 פתאום הפך להיות בת 17, ומה לעשות – הוא רוצה וזקוק לארון חדש. הבגדים שלו כבר במידות גדולות יותר ויש הרבה יותר מהם ממה שהיה פעם, הוא זקוק גם לאיזור תלייה וגם למדפים וגם הצבעים של הארון כבר לא כמו פעם. אז אם אתם כבר מחפשים רהיטים לבית במבצע, דעו שארונות אפשר למצוא במחירים מעולים כמו ארון 3 דלתות במחיר מצוין של 1,690 ש"ח, ארון 4 דלתות במחיר מעולה של 1,860 ש"ח וגם ארונות מעוצבים ורחבים יותר בעלות של 2,099 ש"ח.

 

"אבא, המיטה כבר קטנה לי!"

היא אולי בת הזקונים של הבית, אבל גם היא כבר לא ילדה ולא מסתפקת במיטת היחיד שיש לה מאז שהיתה קטנה. גם מיטות נמנות עם מגוון רהיטים לבית במבצע, ובחיפוש קל וזריז תוכלו למצוא לנערה המתבגרת מיטה וחצי מעוצבת מעץ בצבעים לבחירה במחיר של 1,390 ש"ח בלבד.

 

ומה איתנו, המבוגרים?

אל תדאגו, לא שכחנו אתכם! גם מבוגרים נהנים מרהיטים לבית במבצע עם חדרי שינה קומפלט הכוללים מיטה זוגית, ארגזי מצעים, שתי שידות לילה וטואלט מעוצב במחירים של 1,990 ש"ח, 3,099 ש"ח, 3,899 ש"ח ועוד.

 

רהיטים לבית במבצע

ומה עם הסלון? כן, את האיזור הכי מרכזי בבית אתם בהחלט רוצים לשפץ ולרענן מדי פעם, ועם מערכות ישיבה מעוצבות וגדולות אתם יכולים לעשות את זה במחירים פשוט מצחיקים. כך, לדוגמה, תוכלו למצוא סלון פינתי ענק ומפנק במחיר של 5,990 ש"ח בלבד, מערכת ישיבה זוגית ומשולשת עם עיצוב מודרני וריפוד עור במחיר של 2,150 ש"ח ועוד.

 

רגע, איפה כל הטוב הזה קורה?

רהיטים לבית במבצע ניתן למצוא בהמון חנויות רהיטים, אבל ההמלצה שלנו היא למצוא אותם אצל חברת בול עץ. חברת בול עץ מבטיחה עשרות רהיטים מעוצבים לבחירה – ארונות, חדרי ילדים ונוער, חדרי שינה, סלונים ומערכות ישיבה, ספריות קודש, פינות אוכל ומה לא? אצל חברת בול עץ אתם נהנים גם ממחירים מעולים וגם מעיצובים שמותאמים עבורכם באופן אישי. כן, בבול עץ אתם יכולים לבחור את הצבע, הגודל והדגם שאתם בוחרים בעצמכם, באיכות בלתי מתפשרת ומחירים הוגנים. תהנו!

 

סלון מאובזר ברהיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה