נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קניית זהב – איך תעשו את העסקה הנכונה עבורכם

קונה זהב

הזהב נחשב לחומר יוקרתי שסוחרים בו מזה אלפי שנים. המשיכה לחומר זה והמשמעות ההיסטורית שעומדת מאחוריו, הובילה לכך שמשקיעים רבים בוחרים בו על פני השקעות אחרות. החלטנו לקחת את העובדה הזו צעד אחד קדימה ולבדוק מה עומד מאחורי רכישות הזהב. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות את כל הפרטים שיאפשרו לכם לבצע את העסקה הנכונה. 

 

הקדמה: זהב מגיע בכל מיני צורות

ביצוע רכישה נכונה של זהב מצריכה היכרות עם סוגי הזהב השונים. שכן, אתם לא יכולים לפתוח את הארנק בזמן שאינכם יודעים מהן האפשרויות שיוצגו בפניכם ומה ההבדלים ביניהם. לכן, נציג תחילה את הסוגים הנפוצים ביותר:

  • מטבעות זהב
  • תכשיטי זהב
  • ניירות ערך בגיבוי של זהב
  • מטילי זהב ועוד

זהב מגיע

נציין שלכל פריט שהוצג לעיל יש תמחור שונה שתלוי ברמת הזהב שקיימת בו. שכן, לעיתים מדובר בזהב טהור לחלוטין (24 קראט) ובמצבים מסוימים, הזהב עשוי להיות מעורבב עם מתכות נוספות. נהוג לעשות זאת לא פעם בעת הכנת תכשיטים, כדי לשפר את עמידותו לאורך שנים. רגע לפני שנציג בפניכם מידע נוסף, נציין שיש רמות טוהר נוספות לצד זו שהוצגה לעיל:

  • K12
  • K18
  • K22

 

שימו לב לעובדה חשובה: הזהב נחשב לטהור יותר, ככל שהקראט גבוה יותר.

 

תקבעו מראש את התקציב המתאים

אם אתם רוצים לבצע הליך חכם של קניית זהב, עליכם להתחיל בקביעת תקציב שמתאים לכיס שלכם. הרי אינכם רוצים להוציא סכום גבוה מידי ולגלות שתצטרכו להתמודד עם הלוואות בסופו של דבר. לכן, נמליץ לקבוע סכום שאתם יכולים לעמוד בו ולבדוק שהוא שווה את התמורה. כלומר, שהוא תואם לטוהר הזהב, המשקל ולתנאים נוספים שקיימים בשוק.

 

אל תתפשרו על ספקים

סביר להניח שראיתם לא פעם את המודעות שתלויות ברחבי הערים שמציעות לכם למכור את הזהב שברשותכם. אם כך, כדאי שתימנעו מיצירת קשר עמם מבלי לבדוק את טיבם. נסביר שיש לא מעט ספקים בשוק וחלקם לצערנו, אינם מהימנים. כידוע, מהימנות היא תנאי בסיסי בקנייה של זהב. לכן, נמליץ לבדוק מראש את המוניטין של הספק ולוודא שיש לו היסטוריה ארוכת טווח עם לקוחות שיצאו מרוצים.

 

כך תוכלו לקבל פרטים אמינים אודות הספק שבחרתם

ספקים אמינים צפויים להעניק לכם אישורים שיעידו על מקצועיותם. תוכלו לקבל את האישורים הללו לאחר שתצרו קשר מול החנות, באמצעות שיחת טלפון, מייל או הודעת וואצאפ. נמליץ שלא להסתפק באישור זה ולקרוא חוות דעת שנכתבו לאחרונה בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, אלה ישקפו את אמינותו של הספק.

 

לסיום

עד כאן המידע שיאפשר לכם לבצע רכישה של זהב על הצד הטוב ביותר. כעת אתם יכולים להיות בטוחים בכך שיש בידיכם את המידע המלא, כך שנותר לכם רק ליישם ולבצע רכישה בטוחה.

קונה זהב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים