נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ישראלים קונים יותר: תמונות קנבס או תמונות זכוכית

ספה

אתם יושבים בכל יום בסלון ביתכם ורואים שמשהו חסר?

נמאס לכם מהמצב שבו אתם רואים רק את הקירות הלבנים בסלון ובכל אחד מחדרי הבית?

אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

הרבה ישראלים מרגישים כך ולכן זה לא מפתיע לראות שהיום לא מעט אנשים קונים תמונות חדשות לכל חדר בבית.

 

איך לבחור בין קנבס ובין זכוכית?

בבואנו לנסות לענות על השאלה מה ישראלים אוהבים יותר – קנבס או זכוכית, אנחנו רואים שאין על כך תשובה אחת נכונה. לכל טכניקה כזאת יש יתרונות אחרים ולכן ברור מדוע יש אנשים שמעדיפים זכוכית ואילו אחרים אוהבים את האפשרות של תמונות מודפסות על קנבס. מה שבטוח זה שכאשר אתם רוצים לקנות ולהזמין תמונות לסלון, כדאי לבדוק את שתי האפשרויות האלה. מדובר על שתי אופציות מודרניות מאוד שבעבר כלל לא היו קיימות, ומה שיפה זה ששתיהן מחזיקות מעמד לשנים רבות. ההבדל העיקרי הוא בגימור הסופי, שכן כאשר מזמינים תמונה על זכוכית היא נראית יותר "נקיה" וסטרילית. לעומת זאת, תמונה שמודפסת על קנבס היא תמונה שנראית לרבים מאתנו יותר "נגישה", ולכן שווה לבדוק מה מתאים לכם ומה כל אופציה כזאת מעוררת אצלכם.

 

איך בוחרים את התמונה הנכונה?

בין אם אתם מעדיפים תמונות על קנבס ובין אם האפשרות של תמונות על זכוכית נראית לכם מעניינת, ברור מדוע אתם צריכים לקחת בחשבון גם את השאלה – באיזו תמונה אתם מעדיפים. האם תמונה שכוללת נוף כפרי מדברת אליכם? או שאולי אתם רוצים שידפיסו עבורכם תמונה על קנבס מהטיול האחרון שעשיתם עם כל המשפחה? האם אתם רוצים תמונה של אישה אפריקאית? או שאולי כל מה שיכול לשמח אתכם זה לראות את מגדל אייפל מודפס על קנבס ותלוי על קיר הסלון שלכם? השמיים הם הגבול בתחום הזה וכמובן שלכל אחד מאתנו יש העדפות אחרות. לכן יש טעם לבדוק את הנושא לעומק ולבחור את מה שבאמת ישמח אתכם.

 

ההקפדה על מוצרים איכותיים

לבסוף, עוד טיפ קטן שנשמח לתת לכם, הוא להקפיד על האיכות. כלומר, אם תעשו חיפוש קצר אתם תראו שיש היום הרבה מאוד חברות שיכולות לתת לכם שירות של הדפסת תמונות על קנבס או על זכוכית, אך לא כל חברה כזאת מקפידה על שירות מעל ומעבר. לא כל החברות עושות שימוש בחומרי גלם מספיק טובים ולא לכל חברה יש את מכונות ההדפסה הכי טובה שקיימות היום. אם אתם רוצים שהתוצאה הסופית תחזיק מעמד לאורך שנים, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את העניין הזה לעומק. אין כל טעם לשלם פחות, לקנות תמונה שמודפסת על קנבס בזול ולראות שאחרי חודשיים היא כבר נהרסת. לכן כדאי לבדוק את הדברים לעומק ולהזמין תמונה מאיכות הכי טובה שאפשר למצוא היום.

 

סלון ביתי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו