נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קורס אנגלית למתחילים

קורס אנגלית למתחילים ראשית

ידיעת השפה האנגלית הפכה להכרח עבור כל אחד, גם בגילאים מבוגרים יותר. אז האם ניתן ללמוד גם את הבסיס בכל גיל? כל התשובות במאמר הבא.

 קורס אנגלית למתחילים

עולם גלובלי בו השפה השולטת היא אנגלית

בעולם הגלובלי כיום השפה האנגלית היא ללא ספק השפה המדוברת ביותר, כאשר ברחבי העולם  שמאות מיליוני בני אדם דוברים את השפה בתור שפת אם ועוד מאות מיליונים דוברים את השפה במדינות נוספות. למעשה, העולם הגלובלי מנוהל לרוב בשפה האנגלית, ושפה זו נפוצה ביותר גם בעולם העסקי, אקדמיה, תרבות, הקולנוע והטלוויזיה ועוד. ידיעת השפה האנגלית היא דגש חשוב ביותר עבור קבלה לכל אוניברסיטה בארץ ובעולם, והיא מהווה תנאי סף לקבלה ללא מעט משרות, זאת משום שכיום יותר ויותר חברות עובדות עם עסקים בעולם שבהם השפה השולטת היא אנגלית. על אף הדעה הרווחת, קורס אנגלית למתחילים – כלומר אנשים שהשפה השגורה בפיהם היא ברמה נמוכה עד בלתי קיימת, אפשרית בכל גיל ובכל מצב, זאת בזכות תוכנית חדשה של מרכז English center אשר מאפשר לימוד של קורס אנגלית למתחילים בכל הרמות.

קורס אנגלית למתחילים – בכל גיל, בכל מצב

למעשה, לימוד קורס אנגלית למתחילים נועדו בראש ובראשונה להעניק לאנשים חסרי ידע מוקדם או כאלו שהאנגלית שלהם נמוכה באופן משמעותי, לקבל את הכלים והעזרה הטובים ביותר לשם למידה של כללי הבסיס של השפה המדוברת ביותר בעולם כיום, כאשר אין חשיבות לגיל או למעמד – כל אחד יכול ללמוד באופן פרקטי את השפה בקצב שנוח לו ובהתאם לרצונותיו.  במרכז English center פיתחו תוכנית חדשנית וראשונה מסוגה בישראל אשר מאפשרת לכל אדם ללמוד קורס אנגלית למתחילים, כאשר בסוף הקורס יוכלו הבוגרים לשפר את האנגלית שלהם, ללמוד אותה מהבסיס ולבוא לידי ביטוי בשיחה מול אנשים כמו גם לקרוא בקלות טקסטים באנגלית, ובכך יוכלו ליצור לעצמם הזדמנויות חדשות הן ברמה האישית והן ברמה העסקית, בהתאם לרצונם. המרכז פיתח כאמור תוכנית יוצאת דופן בה למעשה כל תלמיד לומד בקבוצה קטנה כאשר השיטה הייחודית עוסקת בכך כי במרכז קיימות ארבע כיתות לימוד אנגלית, כאשר בכל אחת מהכיתות מתמקדים בשיפור מיומנות אחרת בשפה האנגלית: קריאה, דקדוק, דיבור ושמיעה. את הקורס מעבירים צוות מורים מהטובים ביותר בתחום, אשר להם רקע של שנים ארוכות בהעברת קורסים מסוג אלו לכל שכבות האוכלוסייה מלימוד בסיסי ועד לדיבור שוטף, קריאה וכתיבה והתנהלות פרונטלית מול אנשים בשיחה, כאשר הקורס עצמו מותאם לכל רמות הקושי. אם ברצונכם ללמוד את השפה האנגלית או לשפר את זו הקיימת פנו בהקדם למרכז וזאת על מנת לתאם פגישה ראשונה להתרשמות כך שבסופו של דבר תוכלו לסיים את קורס אנגלית למתחילים עם ידיעת השפה האנגלית, ובכך לפתור לעצמכם אין ספור של אפשרויות.

 

למידע נוסף:

https://www.english-c.co.il

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
מדריך
מסגרות לתעודות: מדריך

עבור אלה המבקשים לאחסן, להציג או לקדם הישגים אקדמיים או אישיים, מסגרות לתעודות הן כלי אידיאלי שיכול להוסיף נופך

קורס פייתון
מה זה קורס פייתון?

פייתון ידועה כשפת תכנות באמצעותה ניתן לקצר מאוד בשורות קוד על מנת להריץ תהליכי פיתוח שונים. הביקוש למתכנתים עם

תלמידה
מכללה או אוניברסיטה?

נכון להיום שוק העבודה תחרותי ביותר והביקוש לעובדים מיומנים גבוה. תואר אוניברסיטאי נדרש למגוון קריירות כגון רפואה, בריאות הנפש