נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קוסם מעשיר את עצמו בידע חדש בקוסמות?

קוֹסֵם

תחום הקוסמות מתרחב בכל עת. מדובר בתחום שכבר הפך מתחביב למקצוע, ומשנה לשנה מתווספים אמנים רבים שמעוניינים להופיע באירועים ולהציג את כישוריהם. השוק רווי למדי ומעבר לכך, מדובר בטרנד לוהט שרבים מעוניינים לקחת בו חלק. במאמר הבא נפרט לכם את החשיבות של רכישת ידע באופן עקבי ומתמשך, וכיצד קוסמים עושים זאת.

 

מקצוע דורש מקצועיות

ישנם קוסמים רבים שנוטים לבצע מופעים למחייתם. מי שנהנה מהמקצוע, מחפש להופיע בכל מקום וכמה שיותר. בכדי שהקוסמים יוכלו לעשות זאת בצורה הכי טובה, עליהם לרכוש ניסיון ולעשות תרגולים רבים. זאת, מכיוון שהרבה פעמים ישנה חשיבות לזריזות הידיים והיכולת לתעתע את המוח האנושי. אלו כישורים שדורשים ביצוע חוזר ונשנה של אותה הפעולה, עד לכדי שלמות. קסם יכול להיבנות במשך שנים, ולהיהרס בשנייה אחת של ביצוע לא נכון.

 

בשוק רווי עליך להיות הטוב ביותר

מקצוע אומנות החושים מוצף במתחרים. ישנם רבים שנהנים מהתחום ורוצים לעבוד בו, אפשר למצוא קוסמים כיום עבור כל אירוע וכל קהל יעד. אם כך, כשהשוק רווי עליך להיות הטוב ביותר, כדי שירצו אותך ושתזכה להצלחה בתחום. מעבר לכך, בכל שנה יוצאים לאור קסמים חדשים ואביזרים מגוונים, ומי שרוצה להישאר עדכני, חייב לבחון את אלו ולשדרג את המופעים שלו, כפי שעושה למשל רון גליקסמן. זו פעולה שדורשת למידה מתמשכת. לכן, כל קוסם שמעוניין להצליח במקצוע, חייב לרכוש ידע חדש כל הזמן.

 

איך קוסם מעשיר את הידע?

הדרך הראשונה להעשיר את הידע באופן עקבי היא הניסיון. הרי ש"אין חכם כבעל ניסיון". קוסם ואמן חושים חייב להתאמן כל הזמן על אנשים שונים. כיוון שכל הופעה נעשית מול קהל שונה, ילדים, נוער או מבוגרים, אנשים קרובים ואנשים רחוקים כמו אלו שעובדים יחד, הוא צריך ללמוד את הקהל שלו. עליו להכיר אילו בעיות יכולות לצוץ בכל קסם ואיך להימנע מהן, וכך להשתפר מהתהליך. רק אחרי הופעות רבות, קוסם יוכל להערים על כל אחד, לדעת לקרוא את מחשבותיו של כל צופה, ולזהות ולהכיר את הצעדים הבאים בכל שלב במופע.

 

כנסים

הדרך השנייה ללמוד ולהעשיר את הידע, היא להשתתף בכנסי קוסמות. ישנם כנסים שנעשים בכל מדינה בנפרד וגם, כנסים בינלאומיים שנערכים אחת לשנה בכל פעם במדינה אחרת. בכנסים אלו, נאספים קוסמים וחובבי קוסמות במטרה להציג את הפיצ'רים החדשים ביותר, להעלות מופעי קוסמות ולהציג את האביזרים החדשניים שבתחום. אפשר גם לקנות בכנסים האלו אביזרים, שיבטיחו מופעים איכותיים. נעשות גם תחרויות שנתיות על ידי איגודי הקוסמים, במטרה להכתיר את הטובים ביותר. אם כן, מי שרוצה להעשיר את הידע ואת יכולותיו, ישתתף בכנסים הללו.

לסיכום, קוסם חייב להיות טוב במה שהוא עושה. במקצוע שמשתנה מעת לעת, מתחדש ומשתדרג, עליך גם לשדרג את עצמך. מי שרוצה להצליח, חייב להעשיר את הידע כל הזמן ולחפש אחר הטריקים החדשים והמרתקים שבתחום.

קוֹסֵם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים