נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פוקר אונליין: האם זה חוקי ותחת אילו תנאים

חבילת קלפים

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שהאפשרות לשחק פוקר אונליין שינתה בצורה משמעותית ביותר את פני המשחק הזה. מי שמשחק פוקר כבר לא נדרש לצאת מהבית, כי הוא יכול לשבת בביתו בפיג'מה, לשחק מול גדולי השחקנים בכל העולם וגם להרוויח לא מעט כסף. חוקי או לא? על כך במאמר שלפניכם.

 

מעמד הפוקר בישראל

עוד לפני שנדבר על אתרים כמו 7XL ועל האפשרות של הישראלים ליהנות מהמשחק בו, חשוב להבין בישראל פוקר אינו משחק חוקי. למעשה, בית המשפט קבע שמדובר על משחק שיש בו יותר מזל מתכנון, מה שהכניס אותו לקטגוריית המשחקים האסורים. עם זאת, היום, כאשר אפשר לשחק פוקר אונליין נגד אנשים שבכלל לא חיים בישראל, הרי שהעניין נכנס לתחום האפור. כלומר, אתם, בתור ישראלים, יכולים להיכנס לאתרי פוקר שונים שכן מקבלים ישראלים, להירשם ולהתחיל לשחק בצורה חוקית מול אנשים ממדינות אחרות. לכן, אם כן חשוב לכם לעשות זאת בצורה חוקית, בהחלט ניתן לומר שהאופציה האינטרנטית עדיפה על כך אפשרות אחרת. בנוסף לכך, כמובן שלשחק אונליין זה נוח ומלהיב, כי במקום ללכת לקזינו או לנסוע בשביל העניין הזה לחו"ל, אתם יכולים להיכנס למחשב או להוריד את האפליקציה למכשיר שלכם וליהנות ממשחק חוקי ומהיר.

 

איך מפקידים כסף לאתרים השונים?

ראשית, כפי שכבר הזכרנו לעיל, יש לא מעט אתרים שמסיבות כאלה ואחרות לא מזמינים את הישראלים לשחק בהם. שנית, יש אתרים שגם אי אפשר להפקיד בהם כספים עם כרטיסי אשראי ישראלים. לכן, אם נתקלתם בבעיה בנושא הזה כדאי שתדעו שאחת מהדרכים הכי מקובלות שיש לתשלום היא בעזרת מטבע ביטקויין. מדובר על דרך נפלאה שהפכה את הכול להרבה יותר נגיש, כי אתם קונים את המטבע ומשלמים בעזרת הארנק שלכם באתר שבו אתם מעוניינים לשחק. עוד דבר מלהיב מאוד במשחק פוקר אונליין, זו העובדה שאתם יכולים כמובן לשוחח בצ'אט עם היריבים שלכם ולשלוח להם אימוג'יז שונים.

 

מהם הסיכוי להרוויח?

ממש כפי שקורה בפוקר בחיים, גם אונליין חשוב להבין שיש כאן עניין של תכנון אך בעיקר מזל. לכן, אם אתם נמצאים רק בתחילת הדרך בעניין הזה, חשוב שתיקחו את הזמן ותלמדו לאט לאט את החוקים. אין טעם ישר להפקיד עשרות אלפי דולרים ואז להפסיד הכול בבת אחת, רק כי שיחקתם מול השחקן הטוב ביותר או רק בגלל שאתם לא לגמרי בקיאים בכל החוקים. שווה אפילו לחשוב על האופציה של משחק וירטואלי בהתחלה, שאינו כולל הימור אמתי, כי כך תוכלו לצבור ניסיון וביטחון. אתם תראו שפוקר אונליין יכול להיות מקור נפלא להכנסה נוספת, אך חשוב כמובן לעשות את הדברים בצורה מחושבת כי כולנו מכירים גם סיפורים על אנשים שהפסידו את כל הונם בגלל הימורים.

קלפים וג'יפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל