נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עשו זאת בעצמכם: עקרונות מנחים לעיצוב לוגו

אני לא אחדש לכם אם אומר שהלוגו הוא הפנים של כל מותג. הלוגו הוא הדבר הראשון שקופץ בראשנו כצרכנים כשאנחנו חושבים על מותג כלשהו – האות M של מקדונלדס, שלושת הפסים של אדידס ועוד. ככל שנשקיע באסתטיקה ובנראות של הפנים שלנו, כך עלינו להשקיע מחשבה בפנים של העסק שלנו, הלא הוא הלוגו. מטרת הלוגו היא לבדל את העסק שלנו ולצרוב אותו במוחות הצרכנים, אז איך עושים את זה נכון?

  1. כמה שפחות עצים כדי להראות את היער

לוגו עמוס בפרטים, צבעים וצורות מעמיס על המוח ומעייף את האדם הצופה בלוגו. כשאנחנו חושבים על עיצוב לוגו איכותי אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו הופכים את הלוגו לכזה שמספיקה הצצה אחת בו כדי להבין את הסיפור והערך מאחורי המותג שהוא מייצג.

שאלו את עצמכם- איך אתם יכולים להכניס כמה שיותר מידע וערך בכמה שפחות פרטים? כך תהפכו את הלוגו שלכם לפשוט ונקי, כמו של הגדולים.

איש חושב על לוגו

  1. מה יוצא ללקוח מזה?

הלוגו מיועד ללקוח, ועליו להסביר לו בדיוק מה הוא ירוויח במידה ויחליט לרכוש את המותג.

עיצוב לוגו איכותי חייב לבוא אחרי עבודת מחקר מעמיקה על המוצר או השירות שהוא מייצג, על קהל היעד של העסק ועל המותג עצמו. לוגו המיועד לקבוצה ספציפית, מדבר בשפה שלה ומתעלה על המתחרים בשוק ימשוך את העין יותר מלוגו "כללי".

נסו לחשוב כיצד אתם מבליטים את ייחודיות העסק שלכם דרך הלוגו ומה מבדל אותו משאר המוצרים הדומים לו בשוק.

  1. פונט

הפונט (=כתב) שבו נשתמש לעיצוב הלוגו/הסלוגן של העסק הוא מרכיב קריטי בעבודת העיצוב. הפונט תורם רבות להבנת המותג שהלוגו מייצג דרך אלמנטים פסיכולוגיים רבים.

בחירת הפונט אמורה לבוא מתוך הבנה של הסיפור שאנו רוצים לספר דרך הלוגו, הזוויות של האותיות והמרווח ביניהן.

חיפוש חפוז בגוגל מספיק ביותר על מנת למצוא מעצבים מוכשרים שיצרו פונטים ומציעים אותם בטווח מחירים משתנה, או שירות עיצוב פונט במיוחד לעסק שלכם.

לעסקים קטנים ללא תקציב גבוה: Google Fonts

  1. צבעים

    הצבעים המאפיינים את הלוגו שלכם צריכים להיות מזמינים ומותאמים לאופי העסק.
    מומלץ להשתמש בצבעים נעימים לעין, לא חיוורים או חזקים מדי, שיעזרו למתג את העסק שלכם וליצור לו אטמוספירה ייחודית. הרבה מותגים משתמשים בפלטות צבעים קבועות הגורמות ללקוח לשייך אותן לאותו מותג (קוקה קולה- אדום לבן, פייסבוק- כחול לבן, מקדונלדס- אדום צהוב ועוד). בנוסף, צבעים רבים מותאמים לאופי שונה: אדום- תעוזה, להט, ירוק-בריאות, איכות הסביבה, שחור-גבריות, עוצמה, ועוד.

  2. עקרונות מנחים לעיצוב לוגו

לא כולנו נולדנו עם מכחול ביד.

עיצוב לוגו איכותי וזכיר היא עבודה ששווה להשקיע בה, ולתת לאנשים שמבינים בעיצוב לוגואים לעשות את החשיבה בשבילך.

Interload הוא מיזם אינטרנטי המציע שירותי עיצוב גרפי במחירים נוחים לעסקים קטנים ובינוניים. בעזרת המודל השיווקי של המיזם, ניתן לקבל שירותי עיצוב גרפי איכותיים מצוות מעצבים גרפיים מובילים ומקצוענים, והכל במחירי תחרות אטרקטיביים.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר: https://www.interload.co.il .

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל