נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיצוב חדר אמבטיה – עשה ואל תעשה

עמדת שטיפת ידיים

https://zhglassk.co.il

עיצוב חדר אמבטיה הפך עם השנים ממותרות להכרח, כאשר כולם כבר מבינים שזהו חדר חשוב, המאפשר בלוי של זמן איכות עם עצמכם, שמירה על שגרת טיפוח אישית ולפעמים גם בילוי זוגי.

לכן, עיצוב חדר האמבטיה בשנים האחרונות זוכה להשקעה ניכרת וגם התייחסות מיוחדת.

לאלה מכם העומדים בפני שיפוץ, או עיצוב חדר האמבטיה, זגגות השרון – מומחים בעיצוב מוצרי זכוכית יוקרתיים לחדרי אמבטיה ובכלל – מגישים מדריך קצר, שיעשה לכם אמבטיה מעוצבת.

 

עשה – עיצוב משטח הכיור

זה יכול להיראות לכם טריוויאלי, אבל משטח כיור הוא אחד האלמנטים הבולטים בחדר הרחצה. בין אם תחליטו להציב כיור שקוע, או מונח, עגול, או מלבני, משטח הכיור הוא האביזר השימושי ביותר בחדר הרחצה ולכן כדאי לתכנן נכונה את גודלו, הצבע והצורה שלו, כדי שתהנו לפגוש אותו כל בוקר.

 

אל תעשה – עיצוב מקומות אחסון

אל תשכחו לתת מקום ועדיפות לעיצוב ותכנון חללי אחסון נעימים לעין ושימושיים.

אל תבחרו שטחי אחסון בחדר הרחצה לפי מה שמצאתם בחנות, אלא ערכו קודם לכן רשימה של שימושים, חפצים ואביזרים שאותם תרצו לאחסן בארונות חדר האמבטיה ורק לאחר מכן תוכלו לגשת לבחור  אביזרי אחסון מתאימים.

זה יכול להיות ארון אמבטיה מתחת לכיור, אלה יכולים להיות מדפים לאורך הקיר או ארונית עם מראה מעל הכיור, אבל הם חייבים להיות עמידים, פרקטיים, פונקציונלים, נגישים ונוחים לשימוש.

 

עשה – מקלחון, או אמבטיה?

בחירה בין מקלחון לאמבטיה נשענת לפעמים על העדפה אישית אבל האמת היא שלא פחות חשוב להתייחס לחלל העומד לרשותכם בחדר הרחצה. חדר קטן, מן הסתם לא יכיל אמבטיה גדולה בצורה טובה. הוא יהיה צפוף ולא נוח ולכן יש להעדיף שימוש במקלחון בעיצוב אישי, שיתאים לגודל החדר ויהיה מעוצב בצורה המתאימה לטעמכם.

 

אל תעשה – בחירת חומרי גלם איכותיים

בין אם אתם מציבים בחדר הרחצה מקלחון, בוחרים ברזים ופרזולים, ארונות לאחסון מתחת לכיור ובין אם אתם צריכים לבחור קרמיקה לקירות, אל תתפשרו על חומרי גלם זולים.

אלה עלולים לעלות לכם ביוקר בעתיד, כשתצטרכו להקדיש מאמצים והוצאות כספיות לא מבוטלות לצורך תחזוקה וחידוש.

חומרי גלם איכותיים עשויים לעלות לכם הרבה כסף כהוצאה ראשונית, אבל הם ישתלמו לכם בעתיד, כשתהנו לטווח ארוך מחדר רחצה שנראה חדש גם אחרי כמה שנים של שימוש.

 

לסיכום

הפרטים הקטנים בחדר הרחצה הם שעושים את ההבדל – בחירה בחומרי גלם איכותיים, התקנה של חללי אחסון מעוצבים ופונקציונליים, בחירה של אביזרי פרזול יפים ואיכותיים, משטח רחב לכיור ובעיקר – התאמה לאופי החלל ולצרכים האישיים שלכם הם המפתחות לעיצוב מושלם של חדר אמבטיה.

אם אתם לא מוצאים את עצמכם בתוך העולם הגדול של עיצובים לחדרי אמבטיה, כדאי להיעזר במעצבים המתמחים בעיצוב חדרי רחצה, להתאמה מושלמת של כל האלמנטים.

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו