נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

11 עובדות שלא ידעתם על מנעולנים

שירות ארצי

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, מנעולנים נדרשים להיות מיומנים יותר ובעלי ידע רחב בתחום המנעולים והפריצות.

המאמר יציג 11 עובדות שלא ידעתם על מנעולנים.

 

1 – מנעולנים משחר ההיסטוריה

מנעולים ומנעולנים קיימים כבר יותר מ-6,000 שנים. מלכים ובעלי אחוזות היו זקוקים להם באותם זמנים. בשל הצורך במנעולנים כבר בתקופה זו, אמנים רבים ייצרו מפתחות ומנעולים ותפקדו גם כמנעולנים.

 

2 – מנעולנים בשירות החוק

מנעולנים חייבים להחזיק באישור מהמשטרה ותעודת יושר. כאשר מגיע אליכם מנעולן בקשו לראות את האישור מהמשטרה ותעודת הזהות שלו כדי לוודא שהמנעולן אינו מתחזה. ישנם אף מנעולנים שמחזיקים בתעודת הכשרה ממכללה טכנולוגית או מקצועית, אך הם אינם מחויבים לכך.

 

3 – זיהוי הלקוח

כשהמנעולן יגיע לביקור הוא ידרוש מכם להראות תעודת זהות ואם היא ננעלה בבית, השכנים יאלצו לזהות אתכם. זאת כדי למנוע פריצה לבתים שאינם שלכם.

 

4 – משתלם להיות מנעולן

מעבר לכך שמנעולנים מרוויחים שכר נאה, הם מאוד עסוקים. בארץ כ-2 מיליון איש מזעיקים מנעולן כל חודש. לעומת זאת, ישנם רק כ-300 מנעולנים מוסמכים. זהו מקצוע משתלם למי שמחפש קריירה חדשה.

 

5 – זמינות וזריזות

מנעולנים זמינים 24/7 בכל ימות השבוע כולל שבתות וחגים. נתקעתם בבית בשבת או בלילה, אל דאגה המנעולן יגיע מהר מאוד לחץ אתכם. דוגמה לכך הוא ויטלי מנעולן באשקלון שנמצא שם תמיד בשבילכם.

 

6 – פורצים הכל

מנעולנים אינם פורצים רק מנעולים של מבנים, אלא כל מה שצריך. מכוניות שננעלו בהן המפתחות או חילוץ מתאונת דרכים, פריצת כספות, מחסנים, מעליות, ארונות, גגות, מנעולי אופניים ומה לא.

 

7 – החלפת צילינדר

מנעולנים אמינים יחליפו את הצילינדר לחדש מתוך האריזה המקורית שלו. אל תתנו שיתקינו לכם צילינדרים משומשים או משוכפלים לפני שמתקינים את המנעולים בדלתות.

 

8 – נצלו את הביקור

הזעקתם מנעולן לפרוץ את הדלת? נצלו את הביקור שלו כדי שיתקין מנעול חדש, יתקין דלתות, יתקן מנעולים אחרים וישכפל את המפתחות שלכם. ביום חול ביקור מנעולן עולה כ-250 ₪ אך ישנו תעריף גבוה יותר בשבתות, בחגים ובשעות הלילה. בקשו הצעת מחיר בטלפון ובנוסף בקשו חשבונית בתום הביקור ולא באמצעות הדואר.

 

9 – מנעולנים אינם שוברים

מנעולנים מיומנים ומקצועיים פורצים מנעולים ללא שבירת הדלתות. האם ידעתם שגם כספות נפרצות כשהן שלמות? בנוסף, המנעולנים המקצועיים צריכים להכיר את כל סוגי המנעולים מהפשוטים ביותר ועד לדיגיטליים ולדעת לפרוץ אותם ללא גרימת נזקים.

 

10 – שימוש בכרית ניפוח ומוט משיכה

מנעולנים יפרצו את דלת המכונית בשניות באמצעות כרית ניפוח ומוט משיכה. בעזרת הכרית ניתן לפתוח פתח צר בדלת או בחלון ובאמצעות מוט משיכה למשוך את הכפתור ברכב.

 

11 – המלצות

מנעולנים טובים הם אלו שממליצים עליהם. חפשו מנעולנים בפורטלים השונים בהם יש עליהם פיקוח או הזמינו מנעולנים מהמלצות של אנשים שהתנסו בכך.

 

מנעול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר