נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עברתי תאונת דרכים בדרך לעבודה – כיצד עליי לנהוג?

Attorney_1616675969

עברתם תאונת דרכים? היא הייתה בדרך לעבודה? נותרם עם נכות חלקית או נזק לרכוש שלכם? יש פתרון! תאונת דרכים בדרך לעבודה – מה עושים אחר?

 

מה עושים אחרי תאונת דרכים?

תאונות דרכים מתרחשות כל יום בתדירות מאוד גבוהה ואף אחד לא יכול לצפות מתי יקרו ולמי. בגלל שמדובר בסיכון מאוד גבוה להיפגע בתאונת דרכים או שיגרם נזק לרכב, ישנו חוק בישראל אשר מחייב כל נהג להחזיק בביטוח רכב בסיסי לרכב שלו למקרה שמשהו יקרה. באם עברתם תאונת דרכים, עליכם לפנות לחברת הביטוח שלכם על מנת לתבוע אותה ולקבל פיצוי שיכסה את העלויות של הנזק שנגרם. כל זאת בהתאם לפוליסה עליה אתם משלמים והכיסויים שיש בה.

 

מה אם התאונה הייתה בדרך לעבודה?

כאשר מישהו מעורב בתאונה הוא צריך להפעיל את חברת הביטוח שלו ולקבל פיצוי, אך כאשר התאונה קורית לעובד בדרך לעבודתו, הסיפור יכול להיות מעט שונה ועל כן כדאי להתייעץ עם עו"ד תאונות עבודה כדוגמת https://fclaw.co.il ולהבין מה היא אסטרטגיית הפעולה בעקבות התאונה שקרתה.

 

המטרה – תאונת עבודה

אמנם התאונה לא קרתה לעובד במהלך עבודותו, אך אחת המטרות במקרה זה היא להוכיח ולהשיג אישור כי מדובר בתאונת עבודה. בעיקרון, החוק של תאונות עבודה כולל בתוכו גם התייחסות לתאונות שקורות בדרך לעבודה או בדרך חזרה ממנה, אך ישנם כמה סעיפים שמגיעים להגן על המעסיק והביטוח כדי שדברים כאלה לא יקרו בכוונה. כאשר התאונה בדרך לעבודה יכול להיות קשה יותר להוכיח כי היא תאונת עבודה, אך זה בהחלט אפשרי.

 

התייעצות עם איש מקצוע

ישנם מקרים מול הביטוח הפרטי או הלאומי אשר די ברורים וקל מאוד לקבוע מה קורה בהם. במקרים כמו תאונת דרכים בדרך לעבודה הסיפור לא כל כך פשוט ועל כן, הכי מומלץ לפנות לאיש מקצוע אשר מכיר את התחום וייעץ אם אפשר לעשות משהו, ואם כן אז מה.

 

מה מקבלים עבור תאונת עבודה?

במידה ואכן יוכח ויוגדר כי מדובר בתאונת עבודה, העובד זכאי לקבל כל מיני דברים בהתאם לביטוחים שלו. לדוגמא, תביעה וקבלת דמי פיצוי על כך שהוא לא עבד תקופה מסוימת בעקבות ההחלמה. נוסף על כך, ניתן גם לקבל קצבת נכות מעבודה או הכרה כאובדן כושר עבודה. כל זאת בתיאום מול חברת הביטוח הפרטית או הביטוח הלאומי.

באם עברתם תאונת דרכים בדרך לעבודה עליכם קודם כל להתייעץ עם איש מקצוע מכיוון שהדרך המשתלמת ביותר עבורכם היא להיות מוכרים כבעלי נכות עבודה או בעלי אובדן כושר עבודה. נוסף על כך, מגיעים לכם דמי פגיעה והטבות נוספות באם תוכרו כך. בעיקרון על פי חוק תאונה בדרך לעבודה היא תאונת עבודה אך לפעמים לא כל כך פשוט להוכיח זאת.

 

כלי משפטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג