נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סטינג טיוי חבילות ומבצעים – המחירון המלא בפנים

ילדים צופים בסרט

שירותי התוכן של סטינג טיוי מיישרים קו עם הטלוויזיה של הוט, פרטנר וסלקום tv ופותחים את השוק לעוד חבילות ומבצעים, במחירים משתלמים במיוחד. אתר SmartCut – ענק ההשוואות בין כל שירותי התקשורת בישראל אסף ובדק כל הפרטים והעלויות לגבי החבילות הכי מעודכנות של חברת סטינג טיוי. אז כמה עולה כל חבילה, מה היא כוללת ומה מציע הטריפל המשותף עם בזק בינלאומי?

 

תכני הטלוויזיה של סטינג TV

סטינג טיוי הוא שירות הטלוויזיה מבוסס האינטרנט של yes. חבילת הטלוויזיה כוללת מגוון תכנים עשיר עם סדרות, סרטים, ערוצי ילדים, מדע וטבע, ספורט, כל הערוצים הישראליים וספריית VOD.

ניתן לרכוש חבילות ספורט עם ערוצים נוספים החל מ-9 ₪ ועד 70 ₪ לחודש. בנוסף קיימת חבילה ברוסית הכוללת מגוון ערוצים, סרטים, סדרות ותכנים לילדים.

חדש בסטינג טיוי: סטרימר שיאומי (Xiaomi Mi Box S) מבוסס על מערכת ההפעלה של Android TV 4K, כולל גישה ישירה לסטינג tv ולנטפליקס.

 

חבילות ומבצעים מעודכנים

החבילה המושלמת: 99 ₪ לחודש (חודש ראשון חינם ו-5 החודשים שלאחר מכן ב-65 ₪ לחודש). החבילה כוללת את כל התכנים שהזכרנו כאן. ניתן לרכוש בתוספת תשלום 3 חבילות ספורט לבחירה.

חבילת הסדרות: 59 ₪ לחודש (חודש ראשון חינם ו-5 החודשים שלאחר מכן ב-45 ₪). החבילה כוללת את כל ערוצי הסדרות, ערוצי מדע, טבע והיסטוריה, ערוץ יס דוקו, הערוצים הישראליים וספריית VOD. ניתן לרכוש בתוספת תשלום 3 חבילות ספורט לבחירה. ההתקנה חינם.

חבילת בייסיק: 49 ₪ לחודש (חודש ראשון חינם ו-5 החודשים שלאחר מכן ב-35 ₪ לחודש). החבילה כוללת את כל הערוצים הישראליים + שני ערוצי ספורט 5 + ערוץ יס דוקו וקטלוג VOD עם מגוון תכנים.

 

האותיות הקטנות:

חבילות אלה מתבצעות בהתקנה עצמאית של סטינג טיוי ללא תשלום.

רכישת סטרימר שני והלאה ב-9 ₪ לחודש על כל סטרימר.

בהשכרת סטרימר Xiaomi Mi Box S, הראשון ללא עלות. השני ב-19 ₪ לחודש.

ניתן לצפות בחמישה מכשירים מקבילים: 3 מכשירי sting tv box ובשני מכשירים חכמים נוספים לבחירה (כמו הסמארטפון, מחשב, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכד').

 

חבילת הטריפל של סטינג טיוי ובזק בינלאומי

הטריפל המשותף של שתי החברות מציע שירותי תשתית וספק אינטרנט וטלפון קווי מבית בזק בינלאומי + שירות הטלוויזיה של סטינג TV מבית yes. ניתן לרכוש גם חבילת דאבל, ללא טלפון קווי.

199 ₪ לחודש, עם מבצע 3 חודשים ראשונים ב-79 ₪ לחודש.

חבילת הטריפל כוללת את מסלולי הטלוויזיה והתכנים המוצעים בחבילה המושלמת של סטינג טיוי עם כל ערוצי הסדרות, הסרטים, ילדים, טבע ומדע, הערוצים הישראליים וערוצי הספורט + תשתית וספק 40 מגה/ 100 מגה + קו טלפון ביתי עם 300 דקות שיחה חודשיות לטלפונים נייחים וניידים.

משחק כדורגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו