נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניקוי מזרנים בפסגת זאב

מיטה זוגית

תושבי ירושלים והסביבה מוצאים לנכון לדאוג לניקוי המזרנים שלהם מדי תקופה, כמו שאר תושבי ישראל. לא הרבה יודעים שניקוי המזרן שלנו הכרחי לתקינות בריאותנו כמו גם לתחושתנו הכללית.
מזרן שאינו מתוחזק כיאות, עלול לצבור רטיבות, פטריות, בקטריות ואבק – שישפיעו על איכות השינה שלנו בלילה, ועל בריאותנו באופן כללי.

 

פסגת זאב היא שכונה הממוקמת בצפון ירושלים ומחולקת לחמישה אזורים, כשרוב האוכלוסייה בה מורכבת מדתיים לאומיים וחילוניים. תושבי פסגת זאב, כמו תושבי כל סביבותיה של ירושלים, מסתמכים רבות על בתי עסק מקומיים, שפעמים רבות מנגישים את שירותיהם אף יותר עבור הלקוחות, ומציעים להגיע עד דלת מבקש השירות.
עסק כזה הוא פרופסור לניקיון, המתמחה בניקוי של מזרנים, שטיחים וספות, ומבטיח שירות מקצועי ואמין- עד בית הלקוח.
למה חשוב לנו לדאוג לניקיון המזרן שלנו? כאמור בפסקת הפתיחה, מעבר לעניין הכתמים והנראות של המזרן – קיים גם העניין הבריאותי.
אף אדם לא מעוניין לנשום אוויר המכיל כמות בעייתית של בקטריות, אבק ונבגי פטריות, שהלא הדבר עשוי להשפיע על בריאותנו בצורה ישירה.
מזרן שאינו מנוקה ומתוחזק כיאות, עלול להוות מצע נוח להתפתחות מיקרואורגניזמים ולהצטברות אבק, ואלו לא בריאים לנו ולא מומלצים בחדר השינה, בו אנו מבלים כשליש מחיינו.

מיטה מעוצבת

 

ירושלים – מה העסק?

איך נדע באיזה מבתי העסק הרבים עלינו לבחור, באם אנחנו תושבי ירושלים והסביבה?
הרי ירושלים היא מטרופולין גדול, המארח המוני תיירים ומבקרים מדי שנה, ולכן עם השנים- בתי העסק גם הם התפתחו בעיר, וכיום נוכל למצוא מאות בתי עסק כמעט בכל תחום שנבקש.
מהפכת האינטרנט היא משמעותית ככל שמדובר בחיפוש עסקים. בלחיצת כפתור אנחנו מקבלים רשימות ארוכות של פרסומי עסקים, ולנו לכאורה, נותר רק לבחור.
למה "לכאורה"? כיוון שמלאכת הבחירה עלולה להפוך לא פשוטה כשמדובר בכמות בתי עסק שכזו.
ולכן בתור לקוחות, נרצה לעשות מחקר קטן לפני שאנו בוחרים בבית עסק כלשהו. מחקר כזה יכול לכלול ביקור באתרי האינטרנט והרשתות החברתיות, בקשת חוות דעת מלקוחות קודמים וממכרים שאנו סומכים עליהם, ואפילו ביקור בבית העסק על מנת להתרשם מהאווירה.כמובן שביצוע מחקר כזה הוא רלוונטי יותר עבור שירותים כמו ניקוי מזרן או רכישת מוצר חשמלי, ופחות רלוונטי אם בסה"כ חשקה נפשנו בגומי לעיסה.

 

ירושלים – פנים רבות לה

כפי שרמזנו, בתי העסק בירושלים הם תמונת מראה של העיר עצמה, ועברו אבולוציה יחד עם העיר ע"מ לספוג את הצביון הייחודי שלה. בירושלים, פחות או יותר, נוכל למצוא את כל סוגי האנשים, ואין זה משנה כמה פעמים נבקר בה – תמיד כדאי להיות מוכנים להפתעות חדשות.
העיר מהווה צומת דתי ודיפלומטי, משכן לאתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים אינספור, ואתר עליה לרגל לתיירים מכל העולם. כל אלו מבטיחים לנו חוויה ירושלמית בלתי נשכחת בכל ביקור בעיר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר