נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנפחי מים בקיץ – כל היתרונות

ילדה קופצת

מתנפחי מים הם האטרקציה האהובה ביותר על ילדים בכל הגילאים במיוחד בחודשי הקיץ החמים.

קבלו את כל היתרונות של מתנפחי מים לקיץ.

 

נהנים ממתנפחי מים בזול

כאשר מחפשים מתנפחים להשכרה הפקטור המשמעותי ביותר להורים רבים החוגגים יום הולדת לילדיהם הוא המחיר. כיום באתרים רבים באינטרנט ניתן למצוא מתנפחי מים בזול, מבצעים וחבילות הכוללות גם דוכני מזון, מתנפחים יבשים או אטרקציות נוספות וליהנות ממחיר טוב ומהפקת אירוע מושלם. מה יותר טוב מלרצות את הילדים ולהשקיע ביום ההולדת עלויות מינימליות בעסקת חבילה הכוללת הכל?

 

מתרעננים ונהנים ביום קיץ חם

הרעיון לעשות יום הולדת לילדים בקיץ הוא דבר שהורים רבים חוששים ממנו בשל החום הלוהט. לא בכל הבתים ניתן להפיק אירוע עם מזגן בשל כמות המוזמנים ולא כל אחד רוצה שיקפצו לו על הספות וילכלכו את הבית. מתנפחי מים בפארק הקרוב או בחצר הבית יהיו מושלמים לילדים ביום קיץ חם. המים מרעננים בין אם בוחרים במגלשות מים ובין אם בבריכה לכל גיל. חשוב למקם אותם במקום מוצל וכך הילדים לא יהיו חשופים לשמש ולחום.

 

בטיחות מעל לכל

ישנם הורים החוששים ממתנפחי מים בעיקר בגילאים הצעירים בכל הקשור לבטיחות שלהם. כיום המתנפחים נושאים תו תקן ואישורים שאותם יש לבקש לראות לפני ההשכרה. גם חברות שמתחזקות את המתנפחים בצורה שוטפת ושומרות על ההיגיינה שלהם מלקוח ללקוח, יהיו הבחירה הנכונה. כאשר משכירים מתנפחים חשוב שמבוגר אחראי יהיה נוכח ליד כל מתנפח וישמור על בטיחות הילדים על מנת שלא ימעדו, יפצעו, ידחפו וכד'. אין ספק שצריך סדר מופתי והקצבת מספר ילדים על כל מתנפח. למשל, במגלשת מים יש להקפיד שיעלו אחד אחד לפי התור ובבריכה לא יותר מ-5 ילדים על מנת לשמור על הבטיחות.

 

גיוון לבחירה אופטימלית

כשמשכירים מתנפחים ליום הולדת חשוב לגוון ולבחור במספר סוגים של מתנפחים. אחד היתרונות המוצלחים הוא הגיוון והאפשרויות הרבות אותן מציעות חברות ההשכרה. ניתן לבחור במגלשות מים שונות, מגלשות קצף, תותחי קצף, בועות קצף, ג'ימבורי הכולל טיפוס, מסלולים מאתגרים, אקסטרים, בריכה ועוד.

 

חיסכון במים וחשמל

על מנת להפעיל מתנפחי מים יש צורך בצינור גינה בלבד. המתנפחים עצמם הם חסכוניים במים מכיוון שישנה סירקולציה של המים ולכן אין צורך לחשוש מחשבון מים מנופח. בנוסף, על מנת להפעיל את המתנפחים יש צורך בחיבור לחשמל. כאשר חוגגים יום הולדת בפארק או במקום בו אין נקודת חשמל ניתן להשכיר בזול גנרטור. בנוסף, יש לקחת בחשבון גנרטור נוסף לגיבוי על מנת שהמתנפחים יעבדו כראוי לאורך כל היום בהתאם למספר השעות בהן נערכת החגיגה.

לסיכום, אין ספק שמתנפחי מים הם חוויה בלתי נשכחת לילדים שאותה לא ישכחו לאורך זמן וימשיכו להתלהב ממנה גם כשתסתיים.

 

מתקן השור הזועם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים