נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משלוח בין עירוני בלי לשבור את הכיס? יש חיה כזאת

ארגזים

אין ספק שעסקים רבים מושפעים רבות מהמחירים של חברות השליחויות. לא לכול עסק משתלם לבצע את השליחויות בעצמו ולכן העסק פונה לחברת שליחויות, כאשר גם המחירים שלה גבוהים ולא סבירים – העסק יימצא בבעיה. מצד אחד הוא רוצה לספק את השירות או את המוצר במחיר הטוב ביותר ומצד שני מחיר השליחות עלול ליצור פערים. האם יש לזה פתרון? בהחלט! המשיכו לקרוא:

 

עלות המשלוח משפיע על התמחור של העסקים

כידוע לכם, עסקים מתמחרים את המוצרים והשירותים שלהם לפי העלות של ההוצאות. כיום, לא מספיק רק לייצר את המוצר ולהוציא כסף על הייצור שלו, צריך לקחת בחשבון הוצאות שונות כמו: אריזה, אחסון, לוגיסטיקה, שכר עבודה וכן גם עלות המשלוח.

במקרים מסוימים עלות המשלוח גבוהה וכדי שזה לא ירתיע את הלקוחות לקנות, בעלי העסקים סופגים את עלות המשלוח או מכניסים את עלות המשלוח לתמחור הכולל של המוצר או השירות שלהם.

אם המוצר נמכר דרך אתר סחר או דרך שיחה טלפונית, חייב לבצע את המשלוח ולכן עסקים רבים מרגישים כי הם קורעים את הכיס בתשלום עליו.

למה עלות משלוח בין עירוני יחסית גבוה?

כמעט כל עסק מבצע משלוחים בין עירוניים. גם אם הוא עסק מקומי, הוא כנראה יבצע משלוחים לערים שכנות כדי להגדיל את הפעילות העסקית שלו.

משלוח בין עירוני הוא משלוח שמצריך רכבים מתאימים, לא תמיד ניתן לבצע את הנסיעה עם אופנוע או קטנוע. בנוסף, כאשר מדובר על משלוח בין עירוני חשוב לקחת בחשבון שזמן הנסיעה ארוך יותר (בהתאם לפקקים) וכי תשלום הדלק עולה. תוסיפו לכל אלו עלויות נוספות כמו: אחזקת כלי מנועי (טיפולים, טסטים, ביטוחים), זמן נסיעה ותשלום עבודה – והנה לכם מדוע ביצוע שליחות הוא עניין לא זול.

 

האם בכל זאת ניתן לבצע משלוח בין עירוני מבלי לשבור את הכיס?

כן. ככל שחברת השליחויות שאיתה מבצעים את המשלוח היא חברה גדולה ואמינה, היא יכולה לספק את המשלוח בזמן מהיר ובמחיר סביר מאחר ויש לה את הכלים לכך. חברת רימון שליחויות מתחייבת למחיר השליחויות המשתלם ביותר בישראל.

אם אתה אדם פרטי או שיש לך חברה ואתה מעוניין לשלוח משלוחים בין עירוניים, לחץ כאן בשביל להיכנס לאתר של רימון שליחויות. רימון שליחויות היא חברת שליחויות אמינה, בעלת ניסיון רב ובעלת טכנולוגיות מעקב מתקדמות. עם השירותים של רימון שליחויות תוכל לשלוח משלוחים בלי לחורר את הכיס.

 

לסיכום, משלוח בין עירוני במחיר סביר – קיים ואפשרי

כפי שציינו, עסקים רבים מושפעים מהמחיר של המשלוחים, בדרך כלל באופן ישיר מחיר המוצר יושפע ממחיר המשלוח וגם הלקוחות יחליטו אם לרכוש את המוצר לפי מחיר המשלוח. כדי לפתור את הבעיה וכדי להתרכז בנושאים בוערים יותר, בחרו חברת שליחויות שמבצעת את השליחויות באופן הטוב ביותר, עם השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר, וזו חברת רימון שליחויות.

שליח וירטואלי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר