נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקדם אתרים פרילנסר

מקדם פרילנס

האתר שלך תקוע ואתה כבר לא יודע מה לעשות בנידון? רוצה להגדיל את הסיכויים שלך להגיע כמה שיותר רחוק ולהגדיל את היקף ההכנסות? כדאי שתדע: מקדם אתרים מקצועי שעובד כפרילנסר הוא הבחירה הנכונה, כי מי אמר שאתה חייב לפנות אל חברת קידום אתרים גדולה?

 

מהם היתרונות של עבודה מול מקדם אתרים פרילנסר?

בעידן שבו אנחנו חיים כולנו מכירים את האפשרויות השונות בכל מה שקשור לקידום אתרים. ניתן לנסות לעשות את זה לבד, לפנות אל חברה גדולה ומקצועית של קידום אתרים או לדבר עם מקדם אתרים ולראות מה יש לו להציע לנו. האמת היא, שהעבודה מול מקדם שהוא פרילנסר, ובמיוחד אם אתה בוחר איש מקצוע רציני וטוב, יכולה להיות מוצלחת. ראשית, אתה לא מתחרה מול הרבה מאוד לקוחות כפי שקורה אצל חברות הקידום הגדולות ושנית, איש המקצוע ירצה לעשות הכול כדי שתצא מרוצה. זה אומר שהוא יעבוד בשקיפות מלאה וגם יהיה זמין עבורך בכל עת, אז למה לחשוב פעמיים? זה לא במקרה שהרבה מאוד בעלי אתרים פונים בסופו של דבר לשירות שניתן לקבל מפרילנסר, שכן מדובר על שירות אישי ומקצועי.

 

איך תבחר פרילנסר שיתאים לתפקיד?

למרות שקידום אתרים זה תחום שניתן לקרוא אודותיו היום הרבה אונליין, זה עדיין לא אומר שאם תקרא מאמרים או תצפה בסרטונים שעוסקים בנושא הזה תהפוך בעצמך למקדם אתרים. אתה מתלבט ותוהה איזה מקדם אתרים יוכל להתאים למשימה ואיך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר? אפשר להבין את הדילמה שלך. לכן כדאי שתבדוק מה בדיוק הניסיון של איש המקצוע שאליו אתה פונה ובעיקר – האם הוא יכול להציג בפניך הצלחות שהיו לו בעבר עם לקוחות אחרים? האם הוא זמין לטפל באתר שלך ולקדם אותו? ומה בדיוק יכלול השירות שהוא מציע לך? האם מדובר על מקדם אתרים שרק כותב את התוכן שהאתר שלך זקוק לו? או שאולי מדובר על מקדם אתרים שעושה גם את עבודת מחקר מילות המפתח וכדומה?

 

כמה תשלם?

לבסוף, עוד נתון שהרבה פעמים יעזור לכולנו לבחור את מקדמי האתרים הנכונים, זו שאלת המחיר. האם אתה באמת סבור שכל מקדם אתרים יכול לגבות ממך כל סכום שהוא ירצה? והאם הגיוני שתשלם כל סכום שדורשים ממך? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לדבר בצורה גלויה על הדברים האלה מראש ולהבין לא רק כמה תשלם, אלא מה בדיוק יכלול התשלום. רוב מקדמי האתרים מציעים ללקוחות חבילות שונות של קידום וחלק ממה שיפה כל כך בתחום הזה, זו העובדה שבכל חודש הלקוח יוכל לבחור חבילת קידום אחרת. לכן העניין גמיש ותוכל להחליט בהמשך כמה באמת הגיוני וסביר מבחינתך לשלם על קידום האתר והעסק שלך במנועי החיפוש השונים.

איש קידום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל