נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסיבת תחפושות קונספט ליום הולדת

מסיבת תחפושות קונספט ליום הולדת

מי אמר שרק בחג פורים אפשר להתחפש? קונספט דומה יכול להפוך כל יום הולדת לאירוע בלתי נשכח ולהתאים גם לטווח רחב מאוד של גילאים. אז אם בדיוק עכשיו אתם מחפשים איך להפעיל את האורחים שלכם, בואו לקבל כמה רעיונות

אין גבר או אישה שלא אוהבים להתחפש. הבעיה היא שאנחנו רגילים לקבל אישור חברתי לעשות את זה רק פעם בשנה, כמו למשל בחג פורים. אבל בפועל, יש עוד אירועים חשובים שנערכים לאורך השנה שגם בהם מותר להתחפש. אחד האירועים האלה הוא לדוגמא יום הולדת של הילדים, שלנו או של המשפחה המורחבת.

 

כל הסיבות להפעיל את האורחים

מסיבת תחפושות היא קונספט מושלם ליום הולדת. זו שיטה מעולה לשלב הפעלות יצירתיות, צבעוניות ומיוחדות והיא גם מוכיחה את עצמה מבחינת החוויה שאיתה האורחים יוצאים מהאירוע. כמו כן, השוואה בין סוגים שונים של מסיבות ימי הולדת מגלה שאלו שיש בהן את התחפושות הן הכי אהובות וזכורות.

 

איך בוחרים את הקונספט המתאים?

מסיבת תחפושות כקונספט מתאימה לימי הולדת מכמה סיבות. ראשית, אפשר להתאים את סוג התחפושות ואת האופי שלהן לגיל של מי שחוגגים יום הולדת. אם למשל חוגגים יום הולדת לילד או לילדה, ניתן לציין כבר על גבי ההזמנה איזה סוג של תחפושות הכי יתאימו לקונספט המבוקש והמתוכנן. אבל אם לעומת זאת חוגגים יום הולדת בגילאים מאוחרים יותר, בוחרים קונספט דומה אבל תחפושות שונות.

 

איך משלבים את הפעילות במסיבת התחפושות?

עוד יתרון של מסיבת תחפושות כקונספט לחגיגת יום הולדת בא לידי ביטוי בכך שמאוד קל להפעיל את האורחים והמשתתפים. האפשרות הראשונה היא כמובן לערוך תחרות תחפושות נושאת פרסים ולקבוע מי במקום הראשון, השני או השלישי. אפשרות אחרת היא להשתמש בתחפושות על מנת לחגוג יחד עם בעלי האירוע, לרקוד על הרחבה ולהפוך את יום ההולדת למסיבה אמיתית.

 

איפה אפשר לערוך מסיבת תחפושות?

מסיבת תחפושות כקונספט יכולה להתאים גם לימי הולדת שמתקיימים במקומות סגורים וגם למקומות פתוחים. את מסיבת התחפושות אפשר למשל לשלב בקלות בגינה או בחצר של הבית, בתוך הסלון או במקומות שמיועדים לכך כמו ג'ימבורי. אם מזג האוויר נעים ונוח, אין בעיה גם לצאת עם מסיבת התחפושות החוצה: לגינה ציבורית, לפארק או לכל מקום רלוונטי אחר.

 

כך תכינו את האורחים שלכם למסיבה

הסוד של מסיבת תחפושות מוצלחת בתור קונספט לימי הולדת הוא להכין את האורחים מראש. בגלל שהצלחת האירוע תלויה במידה רבה בכך שכמה שיותר מהאורחים יגיעו מחופשים, צריך לעדכן אותם. את העדכון לאורחים ולמשתתפים אפשר להעביר כאמור במסגרת ההזמנה הרשמית, או בצורה אישית יותר. כך או כך, אפשר להבטיח השתתפות מלאה בפעילויות וחוויה של פעם בחיים לכל מי שחוגגים איתו.

מסיבת תחפושות קונספט ליום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים