נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מנוף הרמה לקומות גבוהות: איך בוחרים?

רכב שרות

עבודות איטום, ניקיון והובלה מבוצעות לעיתים בקומות גבוהות ומחייבות שימוש במנוף.

אבל כיצד בוחרים את המנוף המתאים ואיך מזהים את ההבדלים בין הדגמים הקיימים? הנה כל התשובות.

מנוף הרמה יכול להתאים למטרות שונות. אפשרות אחת היא להשתמש במנוף הזה על מנת להרים רק ציוד, כמו למשל בעת ביצוע הובלות מקומות גבוהות או כאשר אין אפשרות לעבור עם התכולה והארגזים בחדרי מדרגות צרים וצפופים. מנגד, אפשרות אחרת תהיה להשתמש במנוף עם סל כדי להרים לגובה בני אדם ועל מנת לבצע עבודות של איטום או ניקיון. גם פה, הדגש הוא על הבטיחות ועל התאמת המנוף לאופי הפרויקט.

 

השוואה בין סוגי מנופים

אתר https://www.lifter.co.il יכול להיות מקום טוב להשוות בו בין סוגים שונים של מנופים. השוואה מן הסוג הזה היא חלק בלתי נפרד מהאופן שבו כדאי לבחור מנוף הרמה לקומות גבוהות, כי אחרת התוצאה עלולה להיות חוסר התאמה עבור הפרויקט. כמו כן, כדאי להשקיע זמן בהיכרות עם סוגים שונים של מנופים ובהכנת שיעורי הבית.

 

מה ההבדלים בין סוגי מנופים?

מנוף הרמה לקומות גבוהות הכי קל לבחור לפי אופי השימוש הצפוי. אם רוצים להרים רק את התכולה, ניתן להתמקד במפרט הטכני של המנוף ולבדוק לאיזה גובה מקסימאלי הוא מסוגל להגיע. אבל אם רוצים לשלב על גבי סל הרמה ייעודי גם את עובדי האיטום, הניקיון או ההובלות, צריך לבחור דגם אחר שיש לו מפרט שונה. לכן, מתחילים את ההשוואה בין סוגים שונים של מנופים על פי המבנה והמפרט שלהם.

 

בחירת מנוף לפי עלות

העניין של המחיר גם הוא משחק תפקיד בכל הנוגע לבחירה נכונה של מנוף לקומות גבוהות. מצד אחד, חברות הובלה או חברות שמבצעות עבודות בגובה רוצות מטבע הדברים לחסוך בהוצאות. מצד שני, גם המעסיק וגם העובדים מבינים שעליהם להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. לכן, השאלה היא איזה מנוף יתאים לתקציב של קהל היעד.

 

השכרה לעומת רכישה של מנוף

בחירת מנוף צריכה לכלול השוואה בין האפשרות של השכרה לעומת האופציה של רכישה. באופן עקרוני, רכישת מנוף משתלמת אם מבצעים הרבה פרויקטים של עבודות בגובה וצריכים כלי עבודה כזה זמין באופן קבוע. אבל אם הפרויקט הוא חד פעמי בלבד, או שלחילופין כבר יש לחברה מנוף אבל עכשיו היא צריכה עוד פתרון הרמה לזמן  מוגבל, האופציה של השכרה תהיה ככל הנראה משתלמת יותר.

 

הפעלת המנוף הנבחר

מנוף לקומות גבוהות בוחרים לפי הזמינות של המפעיל. בשביל להפעיל מנוף כזה צריך רישיון, אך לא לכל חברה שמבצעת עבודות בגובה יש עובדים שמחזיקים בו. לכן, בודקים איזה סוג של רישיון דורש כל מנוף מבחינת הנחיות משרד התחבורה או משרד העבודה וגורמי הרגולציה.

 

רכב מנוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר