נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מכללות הייטק בישראל

עובד חברת הייטק

תחום ההייטק המתפתח הפך לתחום מבוקש מאוד ובהתאם לכך גם מספר מודעות הדרושים לעבודה בעולם ההייטק הולך וגדל. מהן המכללות המומלצות בארץ? איפה כדאי לי ללמוד? מהם התנאים המוצעים לי בכל מכללה? כל התשובות לפניכם.

עולם ההייטק הוא מזמן כבר לא העולם הסגור שרק אנשים בעלי יכולות טכנולוגיות מסוימות ומתקדמות יכולים להשתלב בהם, אלא הוא נהפך פתוח ונגיש ביותר בשנים האחרונות לכלל האוכלוסייה. בהתאם לכך, מוצעים באינטרנט, ובמכללות המתמחות בתחום, מגוון קורסים המציעים כלים רבים שיוכלו לשרת אתכם בתהליך השתלבותכם בעולם ההייטק, וחלקן אף מבטיחות לכן עבודה בסוף הקורס.

עבודה דרך מחשב

המכללה לטכנולוגיה ולחדשנות – INT

מדובר במכללה המציעה קורסים חדשניים ונגישים גם לכאלו שלא הגיעו מרקע טכנולוגי רב וגם לאנשי הייטק מקצועיים ומנוסים. מעבר להטבות הרבות שמציעה המכללה בעת ההרשמה, אחד היתרונות הבולטים בה היא קבלת ההכשרה בכיתות לימוד קטנות וממוקדות עם דגש על יחס אישי ותחת ליווי של אנשי המקצוע המובילים ביותר בישראל בתחומים השונים. בין הקורסים המוצעים הם: קורס SAP, קורס QA, קורס CYBER, קורסי OFFICE וכולי'. המכללה נמצאת בפריסה ארצית במגוון אזורים כמו; תל אביב, רחובות, ירושלים ובאר שבע.

מכללת HackerU

מכללת האקריו, הממוקמת ברמת גן, מציעה לסטודנטים המעוניינים ללמוד בה הכשרה של 4-12 חודשים על מנת לקבל את לימודי התעודה. ישנו תהליך מיון, אשר כולל תקופת התנסות עם החזר כספי, הבודק את מידת התאמתך לקורסים השונים ולאופי המכללה. אחת ההתחייבויות של מכללה זו היא חוזה עבודה בסיום הלימודים ובהשכרה צמודה, אישית ומפוקחת המכינה אותך לראיונות העבודה ולמבחנים הנעשים בהם. בין הקורסים המוצעים נמצאים: עיצוב גרפי, בדיקות תוכנה, פיתוח אפליקציות, אבטחת מידע וסייבר ועוד'.

מכללת סולו

במידה והחלטתם שאתם מסוגלים ללמוד גם מהבית, קיימת האופציה של מכללות לעיצוב גרפי כמו סולו המציעה לימודי קורסים והכשרה אישית של מורים פרטיים וליווי צמוד באופן מקוון בשעות הנוחות לכם ובמקומות שאתם בוחרים ללמוד בהם אם זה מהעבודה או מהבית. מדובר על מכללה בעלת וותק של 12 שנה עם מגוון מרצים מובחרים התחומים השונים עם ניסיון רב מהשוק התעסוקתי המתפארת בלימוד בקצב האישי של כל תלמיד, מתן יחס אישי ואוהב לכל תלמיד ומכללה אשר מתאימה את עצמה לצרכיו האישיים של כל תלמיד; לשאלות פרטניות בלימודים של אחד על אחד עם מורה פרטי והתעכבות על כל הדקויות. בין מגוון הקורסים הנלמדים ניתן למצוא: קורס עיצוב גרפי, קורס גרפיקה ממוחשבת, קורס פוטושופ, קורס אילוסטרייטור ועוד'. בסיום הקורס אתם תצאו לעולם התעסוקתי עם תיק עבודות ומטלות, אשר נעשו בתוכנת אדובי – תוכנה ברמה האיכותית והגבוהה ביותר ושילוב בקבוצת המעסיקים של מכללת סולו שמונה יותר מ16,000 מעסיקים המספקים מקומות עבודה לבוגרים שלה בעדיפות גבוהה יותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הייטק
מחשוב ענן

מחשוב ענן מאפשר לראשונה לבעלי עסקים להקל בהוצאות על רכישת ציוד ותוכנות תשתית, כמו גם הצורך לנהל אותן. כיצד